Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Finnes polkagriser fortsatt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-07, 18:52   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Finnes polkagriser fortsatt?

Jeg kjenner at jeg MÅ ha det nå til jul. (Og ikke snakk om at de finnes på IKEA, for nærmeste IKEA er hundre mil unna).

Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 18:53   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes polkagriser fortsatt?

Jeg vet ikke riktig om det er å få tak i rundt omkring, men jeg fikk ihvertfall lyst på det selv når jeg leste innlegget.
Polkagriser er godt!!!

Gammel 17-12-07, 18:55   #3
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

De finnes på ikea

Ellers så har jeg sett dem på snopebutikker

Gammel 17-12-07, 18:55   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Polkagriser liker jeg ikke, men de lages fortsatt i Gränna ved Vättern i Sverige. Jeg var på IKEA i helgen, men jeg så ikke etter dem. Jeg har ikke noen planer om å dra dit før jul, ellers hadde jeg kunnet kjøpe til deg (hvis de har).

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 18:58   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Betaler du meg godt nok, så kan jeg ta på meg sløyfe og komme en tur.

Gammel 17-12-07, 19:04   #6
Kneazle
Passiv

Standard

Hva med å lage dem selv!? Oppskrift.

Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:05   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Hva med å lage dem selv!? Oppskrift.

Takk, men jeg klarer å lage mange nok katastrofer med varmt sukker når jeg skal lime pepperkakehus.

Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:19   #8
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker ikke polkagriser, men kom på at jeg har veldig lyst på de som er like som polkagriser, men er svarte der de er røde. Litt salmiakk smak? :sikler:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:33   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har svære spann til 69,- kroner på Sparkjøp. Var der på lørdag og så dem ved kassen.

Gammel 17-12-07, 19:41   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vræl! Vi har ikke sparkjøp her heller.

Har lyst på to ting. Polkagriser og pæreis. Pæreisen lages ikke lenger (Diplom-is sin), og polkagrisene finner jeg ikke heller.

Det skal ikke være lett å være gravid, nei.

Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:45   #11
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare si i fra om jeg skal kjøpe neste gang jeg er på IKEA, jeg jobber ikke langt unna, men jeg tror ikke jeg rekker før jul. Nemas porblemas!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 20:21   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Bare si i fra om jeg skal kjøpe neste gang jeg er på IKEA, jeg jobber ikke langt unna, men jeg tror ikke jeg rekker før jul. Nemas porblemas!

Jeg tar deg på ordet dersom jeg ikke finner noe her i byen. Tusen takk, du er en livredder!

Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 20:26   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

ICA selger polkagriser, det er i sånne cellofankremmerhus i egne stativer - heter produsenten noe med "Drammen", tro?

Gammel 17-12-07, 20:43   #14
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Finnes Sverige fortsatt?

Så lenge Sverige finnes, så finnes polkagriser.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 20:46   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De selger polkagriser på flere apoteker.

Gammel 17-12-07, 21:54   #16
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sett etter på -nille?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 22:41   #17
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Finnes polkagriser fortsatt?

Apotek og ica. Ica har Drammens dropsene, husker ikke nøyaktig navnet men, i sånne trekantede plastposer.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 09:52   #18
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Finnes polkagriser fortsatt?

Her har jeg sett polkagriser på forskjellige apotek, og på noen blomsterbutikker (av alle steder).

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.