|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Finnes polkagriser fortsatt?Jeg kjenner at jeg MÅ ha det nå til jul. (Og ikke snakk om at de finnes på IKEA, for nærmeste IKEA er hundre mil unna). |
![]() |
![]() |
#3 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes polkagriser fortsatt?De finnes på ikea
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finnes polkagriser fortsatt?Polkagriser liker jeg ikke, men de lages fortsatt i Gränna ved Vättern i Sverige. Jeg var på IKEA i helgen, men jeg så ikke etter dem. Jeg har ikke noen planer om å dra dit før jul, ellers hadde jeg kunnet kjøpe til deg (hvis de har). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Finnes polkagriser fortsatt?Betaler du meg godt nok, så kan jeg ta på meg sløyfe og komme en tur.
![]() |
#8 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes polkagriser fortsatt?Jeg liker ikke polkagriser, men kom på at jeg har veldig lyst på de som er like som polkagriser, men er svarte der de er røde. Litt salmiakk smak? :sikler: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes polkagriser fortsatt?De har svære spann til 69,- kroner på Sparkjøp. Var der på lørdag og så dem ved kassen.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Finnes polkagriser fortsatt?Vræl! Vi har ikke sparkjøp her heller. |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Finnes polkagriser fortsatt?
|
![]() |
![]() |
#13 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Finnes polkagriser fortsatt?ICA selger polkagriser, det er i sånne cellofankremmerhus i egne stativer - heter produsenten noe med "Drammen", tro?
![]() |
![]() |
#14 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Finnes polkagriser fortsatt?Finnes Sverige fortsatt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Finnes polkagriser fortsatt?Apotek og ica. Ica har Drammens dropsene, husker ikke nøyaktig navnet men, i sånne trekantede plastposer.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Re: Sv: Finnes polkagriser fortsatt?Her har jeg sett polkagriser på forskjellige apotek, og på noen blomsterbutikker (av alle steder). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|