Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Funny games

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Har du sett filmen Funny games?
Nei, den har jeg ikke sett (*finndåttennostemme*) ei heller hørt om 17 73,91%
Nei, jeg har ikke sett den, men jeg har hørt om den 3 13,04%
Ja, den har jeg sett - den var dårlig/kjedelig/dum 0 0%
Ja, jeg har sett den og den var bare ekkel 0 0%
Ja, den har jeg sett og den var en veldig bra film, men utrolig ubehagelig/skremmende/ekkel 3 13,04%
Deltakere: 23. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-07, 16:01   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Funny games

Jeg bare lurer på om det er flere enn meg her som har sett den.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 16:09   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Funny games

Her er imdb-lenke: http://www.imdb.com/title/tt0119167/

Det ser forresten ut til at Haneke har laget en nyinnspilling, denne gangen engelskspråklig med release i 2008: http://www.imdb.com/title/tt0808279/

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 17:16   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Funny games

Hva synes du om den da?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:03   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Funny games

Jeg har sett den. Så den på nattvisning på filmfestivalen her i Tromsø for noen år siden. Det er en av de råeste filmene jeg har sett. Anbefales!

  Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 19:09   #5
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Funny games

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma

Hva synes du om den da?

Det siste alternativet. Det er en veldig bra film. Den er vellaget fra ende til annen, men hjelpe meg så fæl den er. Den bruker virkemidler som virkelig bygger opp under undergangsstemningen og de to psykopatiske ungdommene har virkelig ingen forsonende trekk. Den er ekkel, skummel og ubehagelig, men også veldig, veldig bra.

Her er det ikke snakk om "ungdommens råskap", men om en absolutt likegyldighet for andres liv og smerte, et totalt fravær av medmenneskelighet.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no