Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er dette en julebordkjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Er dette en julebordkjole?
Ja 43 59,72%
Nei 29 40,28%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-07, 12:18   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Er dette en julebordkjole?

Skal på julebord med jobben på høyfjellshotell. Jeg hadde tenkt til å ha på meg noe mer "pyntet", men en venninne syntes jeg kunne ha denne kjolen på. Kan jeg det? Jeg skal sy meg et mørkeblått silkeskjørt under, så kjolen blir litt lengre forresten.

Så hva synes dere?

Sist redigert av Isa : 02-10-09 kl 15:13.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 12:19   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette en julebordkjole?

Jeg synes den var søt, og spesielt siden dere skal ha julebordet på et høyfjellshotell synes jeg denne passet inn. Er litt sånn gammelromantisk stemning over den.

Gammel 28-11-07, 12:20   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Helt enig med Iset
God tur og kos deg masse!

Gammel 28-11-07, 12:20   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes definitivt at den kan brukes på julebord. Med mørkeblått silkeskjørt under blir det jo innmari stilig.

Gammel 28-11-07, 12:21   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Synes godt du kan bruke den, ja!

Gammel 28-11-07, 12:21   #6
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Iset. Kul julebordkjole!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 12:27   #7
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ånei! Jeg trodde alle ville svare NEI, så jeg slapp å fundere mere over saken.

Gammel 28-11-07, 12:29   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er veldig lekker, men jeg må innrømme at jeg ikke tenker på den som noen typisk julebordkjole. Det henger ikke sammen med at den ikke er pyntet nok, men at strikk er et litt uvant materiale til slike anledninger for meg. (Jeg har også vurdert om jeg kan bruke min nye Tulip & Tatamo-kjole på julebord, men synes i grunnen ikke den passer til det.)

Jeg greier ikke helt å forklare hva jeg tenker her, ser jeg. Kanskje jeg er såpass vulgær at jeg ser for meg julebordantrekk som noe mørkt, skinnende og utringet?

Gammel 28-11-07, 12:29   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er dette en julebordkjole?

Ja, selvsagt kan du det! Den er jo så fin

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 12:30   #10
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg greier ikke helt å forklare hva jeg tenker her, ser jeg. Kanskje jeg er såpass vulgær at jeg ser for meg julebordantrekk som noe mørkt, skinnende og utringet?

Ja, akkurat der er jeg også. Men egentlig er ikke et sånt antrekk meg heller, så jeg vet jammen meg ikke jeg.

Gammel 28-11-07, 12:36   #11
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Klart du kan! Lekker kjole

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 12:37   #12
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt! Fin, var den!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 12:39   #13
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Den er veldig lekker, men jeg må innrømme at jeg ikke tenker på den som noen typisk julebordkjole. Det henger ikke sammen med at den ikke er pyntet nok, men at strikk er et litt uvant materiale til slike anledninger for meg. (Jeg har også vurdert om jeg kan bruke min nye Tulip & Tatamo-kjole på julebord, men synes i grunnen ikke den passer til det.)

Du glemte laaaang/høy splitt!

Gammel 28-11-07, 12:40   #14
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke brukt den på julebord. Det var en fin kjole, men passer bedre til familieselskap enn til julebord synes jeg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 12:40   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Du glemte laaaang/høy splitt!

Nei, det bruker jeg ikke!

Gammel 28-11-07, 12:41   #16
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ja, denne kan du absolutt bruke. Hvis du føler deg vel i den, og ikke minst fin. Og det gjør du vel sikkert, den var skikkelig søt.

Gammel 28-11-07, 12:41   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte nok stemme nei.

Gammel 28-11-07, 12:41   #18
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Standard

Nei, det bruker jeg ikke!

Ligger du ikke med sjefen heller, da kanskje?

Gammel 28-11-07, 12:45   #19
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Ligger du ikke med sjefen heller, da kanskje?

Gammel 28-11-07, 12:54   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart det!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.