Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp! Jeg vil ha julebordkjole - NÅ!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-07, 11:17   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Jeg vil ha julebordkjole - NÅ!

Vi skal ha julebord på jobben i morgen, og jeg har fått så voldsom lyst på ny kjole til anledningen. Det er med andre ord liten tid å gjøre det på, så jeg drister meg til å be om tips her. Ettersom jeg jobber i Oslo sentrum, har jeg mulighet for å stikke en snartur innom nesten hvor det måtte være på vei hjem i dag.

Er det noen som har sett en julebordkjole som:

- er grønn (evt. dyprød, turkis eller svart)
- ikke ser ut som en mammakjole
- ikke er stroppeløs eller halterneck
- er knelang (ikke tunika)

:kravstor:

Jeg liker vanligvis klær fra Noa Noa, Neste Stopp (Vila), Mango og InWear, for eksempel, og beveger meg sjelden i de øverste prisklassene.

Sist redigert av Bluen : 29-11-07 kl 11:24.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 11:49   #2
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg vil ha julebordkjole - NÅ!

Mexx har en flott en (har kjøpt den selv). Den fås i svart og lilla. Taftaktig stoff, litt empireliv, men ikke så voldtsomt som på OM-kjolene. Ermløs.
Byporten. 999,-.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 12:07   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

De gangene jeg har kjøpt julebordklær har jeg endt opp på VIC, og alltid vært fornøyd.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 12:12   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sett i en Fransa-butikk? I Bergen pleier de å ha veldig fine kjoler.

Gammel 29-11-07, 12:29   #5
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Har du sett i en Fransa-butikk? I Bergen pleier de å ha veldig fine kjoler.

Det ligger en Fransabutikk i Byporten også, så da kan du både sjekke ut der og på Mexx.

Gammel 29-11-07, 12:51   #6
TBM
Passiv

Standard

Husk at slike tråder krever oppdatering om evt. kjøp + bilde!

(Noen råd får du ei av meg - jeg sitter for langt unna Oslo sentrum...)

Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 12:54   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gikk forbi vinduet til Coast-butikken nede i sentrum idag og så mange fine "tradisjonelle" julebordskjoler i vinduet. Men jeg gikk ikke inn da.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:03   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg gikk forbi vinduet til Coast-butikken nede i sentrum idag og så mange fine "tradisjonelle" julebordskjoler i vinduet. Men jeg gikk ikke inn da.

...men det gjorde jeg. Kom nemlig veldig seint på jobb i dag, så da hadde butikken åpnet. De kjolene der er litt for klassiske for meg, og dessuten var de fleste stroppeløse. Har sett mye fint der tidligere sesonger, altså.

Tusen takk for flere tips! Fransa liker jeg også, og i butikken vegg i vegg i Byporten har de mye Vila - pluss at Mexx ligger like ved. Får se om jeg tar en tur ned dit. Ellers tenkte jeg at Nedre Slottsgate kunne være et praktisk sted å sveipe innom, der ligger det mye på rekke og rad inkl. Steen & Strøm.

Gammel 29-11-07, 13:19   #9
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det noen som har sett en julebordkjole som:

- er grønn (evt. dyprød, turkis eller svart)
- ikke ser ut som en mammakjole
- ikke er stroppeløs eller halterneck
- er knelang (ikke tunika)

Det er jo ikke dette du vil ha, jeg siterer:

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

jeg er såpass vulgær at jeg ser for meg julebordantrekk som noe mørkt, skinnende og utringet?

Bildesøket "Black slutty dress" gav mange eh, interessante treff på Google (link fjernet). :hjelper til:

Sist redigert av torsk : 29-11-07 kl 14:05. Årsak: Uanstendig link fjernet etter mildt tilsnakk. :skamme seg:
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:21   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er jo ikke dette du vil ha, jeg siterer:

Bildesøket "slettet etter ønske fra torsken" gav mange eh, interessante treff. :hjelper til:

Pøh!

Sist redigert av Bluen : 29-11-07 kl 14:28.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:50   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Høyer på Byporten har også mye fine kjoler

Lykke til i jakten på julebordskjole!

Gammel 29-11-07, 13:52   #12
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Dum som jeg var klikket jeg på linken. :risterpåhodet:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 13:54   #13
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Dum som jeg var klikket jeg på linken. :risterpåhodet:

Vel, du kan ikke si at jeg advarte deg.

Gammel 29-11-07, 14:03   #14
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Haha nå gikk jeg inn i tråden bare fordi jeg så at Torsk hadde lagt inn innlegg.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 14:08   #15
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Haha nå gikk jeg inn i tråden bare fordi jeg så at Torsk hadde lagt inn innlegg.

Godt å se at noen setter pris på kvalitetsråd!

Gammel 29-11-07, 14:09   #16
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Godt å se at noen setter pris på kvalitetsråd!

Nuvel.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:15   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Vel, da ble det handel. Jeg måtte visst lempe litt på prinsippene, gitt! Den er både tunika- og mammakjoleaktig, men billig var den, i alle fall. Det er heller ikke å forakte!

Opprinnelig lagt inn av TBM

Husk at slike tråder krever oppdatering om evt. kjøp + bilde!

Bildet er da ubegripelig skjevt, men la gå!

Gammel 29-11-07, 20:16   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fin! Du kler grønt, altså!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:18   #19
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Knallfin! Hvor kjøpte du den?

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-07, 20:20   #20
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var lekker! Det blir så bra så.

Jeg hadde tenkt å foreslå at du kunne låne en av meg, det var bare et par ulemper
1) den er skitten
2) du vil drukne i den

Rent bortsett fra de to små detaljene, har jeg en som er helt perfekt. Den er kjøpt på Fretex.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.