|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Oppgave for min datter ... småhaster litt. Trenger inputDatteren min skal skrive en case/oppgave på BI
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Oppgave for min datter..småhaster litt.Trenger inputNå er det vel ikke akkurat dette jeg vet mest om, men kanskje måten å få en jeans populær på, er å selge den inn hos de "rette" menneskene? Gjøre den attraktiv for de som viser seg med "kule" klær, og gjerne går i bresjen med nye og hotte ting? Da følger gjerne mange etter. |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt.Trenger inputJeg har hatt samme fag som henne, og mitt tips er: Les pensum. Der finner man faktisk det som trengs.
![]() |
#6 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt.Trenger inputSørge for at den blir assosiert med positive ting og et positivt selvsyn og livssyn: øko-bukser, jeg-elsker-dyr bukser, skikkelig upmarket bukser, buksene for dem der har sett mye av verden,...
![]() |
#7 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt.Trenger inputTusen takk Muad'Dib.Nei jeg hsuker ikke historien om OM ,søkte litt på nettet, men fant ikke
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt.Trenger input
Godt svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt.Trenger inputDen ene av Odd Molly kreatørene (Karim Jimfelt etellerannet) har vært surferboy på USAs vestkyst (tenk: Beach Boy scenario). Der var det masse jenter som prøvde å gjøre seg lekre for gutta, bortsett fra en, som de kaldte for Odd Molly. Hun var bare seg selv, og det var henne alle gutter forelsket seg i.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt.Trenger inputJeg har akkurat levert den oppgaven selv jeg...
![]() |
#12 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt.Trenger inputJeg har gått på BI, og signerer Glitter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
søt
![]() Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt.Trenger inputDet har blitt sagt mye bra her, håper du har fått inspill!
![]() |
#14 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Hun er 19 år
![]() |
#16 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt.Trenger inputTusen takk alle sammen
![]() |
#18 |
Glamorøs
|
Jeg signerer Bokormen tilbake!
![]() |
#19 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Oppgave for min datter ... småhaster litt.Trenger inputJeg mener de bør tenke på at de selger en følelse. En følelse av hva da? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|