|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?Hvis ikke VIF vinner Eliteserien, noe de dessverre ikke kommer til å gjøre i år, så er FFK det laget jeg unner seieren.
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?Hvis det ikke blir LSK, må det bli VIF. Ja, de er erkerivaler, men jeg bor og er oppvokst sånn ca. midt imellom.
![]() |
![]() |
#3 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?I år er det dessverre ingen ...
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?Syns det er kjempetrist at Sandefjord rykker ned da (siden jeg er født og oppvokst i området). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?Alle bortsett fra Rosenborg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?Hvorfor misliker dere Rosenborg?
![]() |
#8 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
Ja, det er vel en del av pakka at de var så overlegne i mange år. Etter hvert begynte de å bære preg av det også, synes jeg, og ble direkte høye på pæra og uspiselige. For min del er en av årsakene til hatforholdet (for det kjennes faktisk sånn, selv om ordet er en del av supporterterminologien og ikke er ment bokstavelig) en del episoder med trøndersupportere på Åråsen for ca. 20 år siden. Jeg synes heller ikke noe om måten de har støvsugd andre klubber for talenter på, for så å sette mange av dem på benken.
![]() |
![]() |
#10 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?I år vinner de jeg helst skal vinne.
![]() |
![]() |
#11 |
Stiv
|
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?Nå føler jeg meg veldig blid og raus i dag, så det koster meg lite å si at det er helt greit at Viking gjør det bra.
![]() |
![]() |
#12 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?RBK er for meg som Microsoft. Ego og arrogante.
![]() |
#13 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?Tja... Nå er de jo ingen umiddelbar fare for at Start vinner da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?Hvis ikke Lyn vinner i år, noe det aldeles ikke ser ut til at de gjør, unner jeg Sandefjord eller Start å vinne. Ting ser ikke så bra ut for dem heller. Typisk at de lagene jeg ikke bryr meg om gjør det bra. |
![]() |
![]() |
#16 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner?Jeg kunne unt Tromsø og vinne. Rett og slett fordi jeg liker Nordlendinger. Rosenborg unner jeg det iallefall ikke.De har fått sitt, og kan godt vente like lenge som Brann på å vinne serien |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
intro
|
Det har LSK også - de utklasset Klanen på Ullevål på søndag, ifølge mannen (som holdt med Enga).
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hvilket lag unner du seier i Eliteserien hvis ditt ikke vinner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|