|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva gjorde jeg feil ... SausespørsmålInspirert av alle de flinke matskribentene på FP skred jeg til verks og skulle lage saus fra bunnen av til kyllingfiletmiddagen vår forrige uke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjorde jeg feil ... SausespørsmålFor varm saus kanskje?
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Hva gjorde jeg feil ... SausespørsmålEr det strengt talt nødvendig å jevne sausen etter at du hadde tilsatt meljevning?
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva gjorde jeg feil ... SausespørsmålEnig med kisha i at det høres ut som om sausen var for varm da du hadde eggeplommen i.
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva gjorde jeg feil ... SausespørsmålDet er ikke nok å ta sausen av platen, den må kjøles ned før man tar i eggeplommen. Sausen må definitivt ha vært for varm. Når det er sagt, må jeg si at den hørtes god ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjorde jeg feil ... SausespørsmålTakk for svar alle sammen. Hvis det er slik at man må kjøle ned sausen for å tilsette eggeplomme er det kanskje like greit å la hele eggeplommen være, eller? Pleier dere å jevne saus med eggeplomme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjorde jeg feil ... Sausespørsmål
Har aldri brukt eggeplomme. Holder å jevne sausen med mel eller maisenna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjorde jeg feil ... SausespørsmålJeg pisket plommen lett før jeg rørte den inn.
![]() |
|
|