|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Er forumene døde?Altså.. FP henger jo igjen og det syns jeg er helt magisk
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Er forumene døde?
Ja, jo.. det er det jeg også hører. Hvordan finner man så frem til disse?
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
Søk!
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
Ja, men hvor? Facebook?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er forumene døde?Vi kan gjerne lage en valpetråd her inne også! Jeg har en 10 uker gammel labradorvalp i hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er forumene døde?Jeg var med i en facebookgruppe om å lage egen pizza. Den tok bare helt av på nerding og baksnakking, så der måtte jeg bare melde meg ut. Vi klarer å lage grei pizza hjemme allikevel.
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
What!? Vet fu ikke at man må bruke nøyaktig 19,7 gram gjær og heve i nøyaktig 37 timer for at pizzaen i det hele tatt skal være spiselig?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er forumene døde?FB stengte ned gruppen min fordi den trodde jeg solgte narko.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er ikke det slik mange forum var ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er forumene døde?Jeg har lest mer og mer på Reddit det siste året, og det er ganske forumaktig, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er forumene døde?Jeg mener å huske at FP har inntaksstopp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Er forumene døde?Noen av de influenser-trådene på KG har vært veldig gode, med berettiget kritikk av hvordan blant annet Caroline Eriksen selger ungenes barndom og ikke gir dem privatliv. Men nå tror jeg det for det meste er slik du beskriver, 007. Jeg leste tråden om Sophie Elise i går, og den er virkelig fæl. Det er ikke grenser for hva folk får seg til å skrive om utseendet hennes og hvilke diagnoser de føler seg berettiget til å kaste etter henne.
![]() |
![]() |
|
|