|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]() Kunstaktiviteter i Oslo i dag for barn?Jeg har besøk av min 9 årige tanteunge. Hun er kunstneristisk og brukte mesteparten av tiden på Miniøya i går i teltet til Nasjonalmuseet. Er det noen aktiviteter eller steder som er åpne i Oslo hvor vi kan dra å male eller perle eller tilsvarende? Eller andre ting som er gøy for en niåring?
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Kunstaktiviteter i Oslo i dag for barn?Ja! Akkurat noe sånt jeg tenkte på. Jeg var inne Barnekunstmuseeumet men fant ingen aktiviteter. :-)
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunstaktiviteter i Oslo i dag for barn?Munch og Henie Onstad har aktiviteter for barn, men tror det er lurt å sjekke nettsidene. Sjøholmen i Bærum er også er kreativt verksted for barn.
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Kunstaktiviteter i Oslo i dag for barn?Vi dro til Barnekunstmuseet og det var veldig poppis. Det var flere aktiviteter i tillegg til Buttons.Munch hadde ingenting i dag.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunstaktiviteter i Oslo i dag for barn?Så fint at det ble bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: Kunstaktiviteter i Oslo i dag for barn?Ikke akkurat kunst, men om andre leser tråden kan jeg nevne at lillebror og jeg var på stolpejakt i Bjørvika sist helg, og det er en veldig fin runde som åpner for å se på morsomme og fine byggverk i det minste (det er jo litt kunstrelatert) - samt god is, liten strand og også pariserhjul (selv om jeg til lillebrors store sorg nektet å betale i dyre dommer for å ta det). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kunstaktiviteter i Oslo i dag for barn?Astrup Fearnley-museet har et strålende tilbud til kreative barn. Snuppa storkoste seg der da hun var i den alderen. Men det er bare på gitte tidspunkter, og man må melde seg på på forhånd. https://www.afmuseet.no/rasmusklubben/
![]() |
![]() |
|
|