|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Hva skal jeg strikke eller hekle av dette garnet?Jeg har fått et nøste av et fint, gult garn, og trenger et prosjekt for fingering, 4ply, 463 yards (423 m), 100g.
![]() |
#3 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: HVa skal jeg strikke eller hekle av dette garnet?Jeg har strikket dette sjalet en gang av en hespe tynt ullgarn. Det var til og med gult. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HVa skal jeg strikke eller hekle av dette garnet?Jeg kan også anbefale Ishbel, men legger til: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg strikke eller hekle av dette garnet?Sophiescarf eller noe liknende. Strikk og legg ut til litt under 50g og fell tilsvarende.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva skal jeg strikke eller hekle av dette garnet?Jeg tenkte på Sophie, men blir ikke det veldig tynt? Det skal jo egentlig strikkes i tykkere tråd, pluss fluffetråd? Jeg er så dårlig på å regne om slikt.
![]() |
#8 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal jeg strikke eller hekle av dette garnet?
Sophie kan du strikke I tynt garn. Jeg har strikket i ulike tykkelser. Justerer gjerne lengden og har de i tynt garn en runde rundt halsen og tykkere garn flere ganger.
![]() |
#9 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva skal jeg strikke eller hekle av dette garnet?
![]() |
|
|