Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trenger ny treningssekk, men hvilken?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-25, 21:20   #1
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trenger ny treningssekk, men hvilken?

Jeg har slitt ut SATS-sekken min og trenger en ny i samme gata. Men hvilken?

Trenger en sekk som er litt større enn SATS-sekken. Må kunne få plass til sko, treningstøy, håndkle, løftebelte og boksehansker samtidig.

Men vil ikke ha større sekk enn nødvendig, derfor gjerne helst roll topp. Da kan den kan være mindre når ikke alt utstyret skal være med. Og har plass til blomster via åpen topp hvis jeg skulle ryke på en blomstersmell på vei hjem

PC-rom i ryggen hadde vært pluss, men ikke noe must.

Noen som har noen gode tips til meg?

Sist redigert av Arran : 19-05-25 kl 21:34.
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-25, 18:37   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger ny treningssekk, men hvilken?

Jeg har denne, og bruker den når jeg vil vil ha en løpesekk som også er pen, når sats-sekken og DB-en er for stor, og camelbacken for liten.

PC-lommen er litt liten (lenovoen går akkurat), og innvendig, som er litt irr.

https://www.torshovsport.no/lop/tilb...CABEgIxw_D_BwE

Gammel 23-05-25, 14:30   #3
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den var fin, Polyanna. Men litt liten. Vil ha en som aller helst er litt større enn SATS-sekken. Syklet forbi Chill out i går og så at de har 20 % på alle varer nå, så sjekker der i dag.

Gammel 23-05-25, 17:07   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, denne er størrelsen mindre enn SATS-sekken.

Jeg syns Douchebag er helt uovertruffen i den litt større størrelsen, men den har ikke det du nevner med toppåpningen.

Ikke alene om å like DB, da. Ikke sjelden at det ligger 5-6 like, åpne bagger ved siden av hverandre på benken i garderoben på SATS.

Gammel 23-05-25, 21:53   #5
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Standard

Ja, jeg har sett på DB-baggene i garderoben på SATS. Ser veldig praktiske ut, men toppåpning er krav. Veldig praktisk å bare kunne trykke yoga-matte oppi og la være halvåpen.

Gammel 24-05-25, 01:46   #6
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Har du sett på Beckmann?
https://beckmann.no/ung-student/stre...eet-flx-cream/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-25, 09:23   #7
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker best bag som man kan ha på ryggen. Til tider bærer jeg med minst to par sko, belte, vannflaske og ymse annet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.