|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Den beste chilli con carne?Vurderer å lage gryte til 30 mann. Er det vel optimistisk, eller gjennomførbart?
![]() |
#2 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Den beste Chilli con carne?Det høres veldig godt ut, jeg tror jeg ville laget i flere omganger for oppvarming i en større gryte etterpå. Synes det er vanskelig å få til smak og blanding i alt for store kvanta. Tror vi har hatt god erfaring med Chiligryte fra kokeboken Stiansen til hverdags - og husk å bruk mørk sjokolade!
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Den beste Chilli con carne?Det er absolutt mulig å gjøre til 30 personer. Om det blir til overs så er det digg å fryse inn (husk bare å ikke la det stå ute for lenge). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Den beste Chilli con carne?Dette er festmat hos oss, og vi blir ofte mange i familiebursdager (ikke 30 stykker, men fort over 20).
![]() |
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste chilli con carne?Absolutt festmat. Skal dele oppskrift senere når jeg er på laptop. Også enkelt å gjøre en vegetarisk versjon om nødvendig. I tillegg til det som allerede er nevnt, er det godt med baguetter eller focaccia til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jordbærpiken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den beste chilli con carne?Følger for tips😃 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Enda en som trener
![]() Sv: Den beste chilli con carne?Her er min goto oppskrift, den er til 4 personer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den beste chilli con carne?Det går fint å lage til mange, men det er MYE kutting og mye steking av kjøttdeig i flere omganger. Husker det fra en nyttårsaften med middag til 16 deriblant en stor del barn. Det tok timesvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Den beste chilli con carne?Tusen takk dere!
![]() |
#10 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den beste chilli con carne?Å så bra. Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|