Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Paraplyer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-21, 19:20   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Paraplyer

Vi trenger paraplyer. Hvor selges greie, som varer litt, men ikke koster en formue?

Gammel 25-05-21, 21:18   #2
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paraplyer

Veskebutikker pleier å ha et greit utvalg. Som vestlending styrer jeg unna de fra Cubus til 29,90.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 21:19   #3
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Da blir det veskebutikk.

Gammel 25-05-21, 21:43   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har hatt noen fra IKEA i mange år, som har holdt ganske bra. De er lange, da.

Gammel 26-05-21, 15:08   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De lange er de beste ja. Vi har to-tre lange som kommer fra et profileringsselskap, som fotballaget til eldste bestilte som supporter- og salgsartikkel, med klubbens logo. Der het de "stormparaply", og er bygget for å tåle en del vind (om ikke akkurat storm), og har ekstra solide fjærer innvendig. Jeg har hatt tilsvarende før, da med logoen til NTNU, kommer sikkert fra tilsvarende firma. Den var også veldig god. Jeg vet ikke hvor ellers man får kjøpt slike, men veskebutikker er trolig et godt tips ja. Min mor har også en slik lang, robust en, den står det Ilse Jacobsen på.

Det kan være upraktisk med lang paraply, den får ikke plass i noen veske. Men de holder og holder, og disse er de eneste som blir brukt her i huset.

Gammel 26-05-21, 17:08   #6
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Vi har stormparaply fra enklere liv. Holder mye bedre, og er halvstore. Men jeg er så slapp, at jeg nesten solid tar de bittesmå lette fra tiger eller Cubas etc, fordi de er så greie og dra med i veske/sekk.

Gammel 26-05-21, 17:29   #7
millact

millact sin avatar

Standard

Tror ungdommen vil ha korte.

Gammel 26-05-21, 17:31   #8
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en liten paraply kjøpt på veskebutikk for ca 25-30 år siden. Kan ikke akkurat anbefale et merke, men vil anbefale å bruke litt penger på den.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 19:41   #9
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte min på veskebutikk da det plutselig begynte å regne på sommerfest et år og nøden var stor. Den kostet 450 kr, var av merket Samsonite, og den blir voktet som gull. Den er liten og kan puttes i veska.

Gammel 19-02-25, 15:13   #10
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Vi må ha paraply. Har noen store men denne gangen er det behov får de små som en kan ha i vesken. Er de på Cubus, Kappahl etc greie eller må jeg noen hakk opp for at de skal fungere?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-25, 15:21   #11
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøper nesten bare billigste sort. Aner ikke hvor lenge de varer, for brukeren (videregåendeskoleeleven) glemmer de på de merkeligste plasser og finner de aldri igjen.

Gammel 19-02-25, 15:29   #12
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Knirps!

Dyrere i innkjøpsøyeblikket, men kvalitet som overlever utgiften. Og livstidsgaranti.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-25, 23:24   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har verdens fineste fra Rituals. Den kjøpte jeg ene og alene fordi den var så fin. Jeg bruker ikke paraply - har dog inntrykk av at det ikke er helt korrekt forhold mellom pris og kvalitet på paraplyer. Vi har en fra Biltema som har vart veldig lenge.

Gammel 20-02-25, 08:41   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror de fra Nille har fungert ok faktisk, sånn til å være små og billige. Ikea anbefaler jeg ikke.

Men jeg vet ikke så nøye da jeg egentlig aldri bruker paraply selv. Jeg avlærte meg med det i Trondheim siden det stort sett blåste for mye når det regnet (selv om jeg noterer meg noen trøndere i tråden).

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-25, 09:57   #15
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

- har dog inntrykk av at det ikke er helt korrekt forhold mellom pris og kvalitet på paraplyer. Vi har en fra Biltema som har vart veldig lenge.

Enig i at pris og kvalitet ikke alltid henger sammen, men man betaler vel ofte litt for å få paraplyene så små og lette i vekt som mulig også? De små sammenleggbare fra Clas Ohlson er en del tyngre enn de litt dyrere jeg har kjøpt i veskebutikker, men min erfaring er at de holder veldig mye lengre enn de til tilsvarende pris fra Cubus o.l. Den siste jeg nødkjøpte på Cubus da jeg ble overrasket av regn reklamerte jeg på tre minutter senere. Da var den helt ødelagt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.