Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forslag til hyggelig restaurant Oslo S - Majorstua?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-24, 23:32   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Forslag til hyggelig restaurant Oslo S - Majorstua?

Min mor, min sønn og meg skal spise middag i Oslo i morgen. Og jeg klarer ikke å komme på et eneste hyggelig sted å gå. Jeg er ganske altetende mens de to andre er mer alderstradisjonelle. Hun eldste foretrekker sunn og lett mat, for sikkerhets skyld. Han andre sushi og pizza.

Har dere noen gode forslag? Sentralt, rolig og ikke for dyrt?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-24, 08:26   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forslag til hyggelig restaurant Oslo S - Majorstua?

Hva med å gå i kjelleren på Paleet, der er det fire ulike restauranter man kan bestille fra på samme bord? https://www.paleetfoodhall.no/restau...SAAEgJSG_D_BwE

Alternativt Via Village, som er ca samme konseptet, men flere restauranter. https://viavillage.no/

Jeg synes begge stedene er hyggelige, til tross for food court-konseptet.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-24, 08:56   #3
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Kafé Oslo på Litteraturhuset

Eller Elias mat & sånt

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-24, 11:00   #4
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det ser hyggelig ut på nye Santa Rosa I Bogstadveien, men har ikke testet ut enda. De har både pizza, pasta, fisk og salat.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-24, 11:36   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns Baltazar er lett når det er mange ulike preferanser. Her kan man få "vanlig" italiensk, fancy italiensk og sunn italiensk.

https://baltazar.no

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-24, 11:45   #6
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Taverna'n?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-24, 12:28   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns Baltazar er lett når det er mange ulike preferanser. Her kan man få "vanlig" italiensk, fancy italiensk og sunn italiensk.

https://baltazar.no

Jeg har også tidligere anbefalt Baltazar, men de to siste gangene har jeg blitt fryktelig skuffet. Det var ikke bare kjedelig. Det smakte direkte vondt. Det er riktignok over et år siden, men at det skjedde to ganger var overraskende.

Gammel 04-12-24, 13:51   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har også tidligere anbefalt Baltazar, men de to siste gangene har jeg blitt fryktelig skuffet. Det var ikke bare kjedelig. Det smakte direkte vondt. Det er riktignok over et år siden, men at det skjedde to ganger var overraskende.

Oj, så kjipt! Jeg var der på 17. mai, og da var det godt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-24, 15:15   #9
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg synes det ser hyggelig ut på nye Santa Rosa I Bogstadveien, men har ikke testet ut enda. De har både pizza, pasta, fisk og salat.

Det ser bra ut, både mat og lokasjon, så da blir det middag her i dag!.

Takk for tips alle sammen!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-24, 15:07   #10
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Det ser bra ut, både mat og lokasjon, så da blir det middag her i dag!.

Takk for tips alle sammen!

Spennende! Da må du fortelle hvordan det var der!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.