|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Hva ønsker du deg til jul?Det spørsmålet får jeg ofte nå, og jeg er litt svar skyldig… har en lei tendens til å kjøpe det jeg ønsker/trenger fortløpende.
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Ull i alle varianter. Jeg fryser hele tiden og er helt desperat.
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg bivoks-matpapir og -poser. Ikke fra mannen, nødvendigvis, men generelt.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 25-11-24 kl 09:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg en ny ryggsekk, siden den jeg bruker nå faller fra hverandre, og kurs innenfor en ny hobby.
![]() |
#5 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Sports BH, robotstøvsuger og penger til liftgardin (som må spesialbestilles pga store vinduer). Jeg tror kanskje mannen har kjøpt festivalbillett til meg.
![]() |
#7 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?En stor, god paraply. Og billetter til diverse festivaler!
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Ny ryggsekk her også, en sånn som egner seg til håndbagasje på fly.
![]() |
#9 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg en symaskin som er mye dyrere enn alle julegavene jeg ville mottatt til sammen, så den står på ønskelisten når jeg mottar feriepenger og styrehonorarer til våren. Sist redigert av Shun : 25-11-24 kl 10:06. Årsak: rettet opp en autokorrektursærskrivingsfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg egentlig ikke noe. Fikk det jeg ønsket meg til bursdagen min på lørdag. Det er litt bakdelen med å ha bursdag så sent på året. Resten av året kjøper jeg ofte det jeg vil ha uansett. Men hvis jeg MÅ ønske meg noe så er det opplevelser med mannen og/eller gutta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Dette har jeg fortalt kjæresten at er fine øredobber: https://www.frokendianassalonger.no/..._medium=Social
![]() |
#12 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg forresten også gode hudprodukter, fuktighetskrem til ansiktet o.l. Synes det er så utrolig kjedelig å kjøpe selv, så det blir jeg alltid glad for å få.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg veldig sjelden noe til jul, holdt ikke på med julegaver som barn eller ungdom, og nå som voksen er det av naturlige grunner ikke så mange som gir meg julegaver, og de er stort sett mennesker jeg har laget selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Ønsker meg sushisett fra Georg Jensen og årets julepynt og servietter til juleduken min, også fra Georg Jensen. I tillegg ønsker jeg meg silkeskjerf til bunaden. Jeg har også kjøpt meg noen røde epler (julepynt det også) fra Hadeland Glassverk som kommer i posten som sikkert blir fra søsteren min eller noe sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg bord på Hot Shop!
![]() |
#17 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?I år er jeg helt blank. Jeg har alt jeg trenger, og klær/vesker jeg ønsker meg er mye billigere på Tise enn i butikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg bare dyre ting, alt annet har jeg jo kjøpt selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Nye Airpods pro, ridestøvler, hjelm, middag på fancy restaurant, kashmir genser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Fargerike vanter, sokker og lue i ull, gjerne tovet fra julemarked el., de har så mye fint. Dunkåpe, ting til serviser jeg samler på, spiselige gaver, vin, gavekort på hagesenter el., og juletrepynt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|