Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jakten på en god kosebukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-24, 08:58   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jakten på en god kosebukse

Vil gjerne ha tips til gode kosebukser! Helst pene nok til at man kan gå en tur i butikken i de. De jeg har nå gjör at jeg ser fullstendig vrak ut.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-24, 10:02   #2
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jakten på en god kosebukse

Jeg kjøpte disse fra UNIQLO sammen med genser i samme stoff. Elsker det.
https://image.uniqlo.com/UQ/ST3/West....jpg?width=600

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-24, 10:16   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker min fra Aim’n.

https://www.aimn.no/products/black-comfy-sweatpants

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-24, 10:20   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Pulz Jill i supermyk denim

Gammel 24-11-24, 11:01   #5
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Yoga buksene på Cubus, elsker de! Jeg har de sorte og de holder fargen godt etter flere vask. Holder også godt på fasongen, får ikke knær eller sægger etter kort bruk.

https://cubus.com/no/p/soft-pants-mo...r/7362012_F960

Gammel 24-11-24, 11:42   #6
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Pulz Jill i supermyk denim

Jeg har den og den er superdeilig, men ungene mine nekter meg å gå i den på butikken .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-24, 11:54   #7
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en basic svart bomullsbukse fra HM som jeg kjøpte for hundre år siden, med rette ben, som har fungert ypperlig både som hjemmekontorbukse, svinse innom butikken-bukse og generelt luffe hjemme. Et lite minus at den ikke har lommer, men den har virkelig vært både komfortabel og OK til å vise seg ute i. Finner den ikke på HM sine sider nå, men det synes ellers å være et riktig utvalg der.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-24, 13:00   #8
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cubus har flere fine i ull. Jeg har en som har holdt seg bemerkelsesverdig pen, og som er ganske flatterende.

Gammel 24-11-24, 15:23   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg har den og den er superdeilig, men ungene mine nekter meg å gå i den på butikken .

Mens min 22-åring synes jeg er super hip med nettopp de buksene

Gammel 24-11-24, 15:33   #10
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Mens min 22-åring synes jeg er super hip med nettopp de buksene

kids, asså

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-24, 15:36   #11
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Yoga buksene på Cubus, elsker de! Jeg har de sorte og de holder fargen godt etter flere vask. Holder også godt på fasongen, får ikke knær eller sægger etter kort bruk.

https://cubus.com/no/p/soft-pants-mo...r/7362012_F960

Støtter denne!

Gammel 24-11-24, 15:48   #12
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Lule har mange fine og behagelige bukser.
https://lule.no/collections/bukser

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-24, 16:17   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse er mine absolutt go-to. Helt vidunderlige på, og tåler å vises utendørs (det hjelper å vite at de er fra Lulu liksom )

https://www.eu.lululemon.com/en-no/p...40_color=55138

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-24, 20:57   #14
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Disse er mine absolutt go-to. Helt vidunderlige på, og tåler å vises utendørs (det hjelper å vite at de er fra Lulu liksom )

https://www.eu.lululemon.com/en-no/p...40_color=55138

Ja, de er gode!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-24, 21:02   #15
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Cubus har flere fine i ull. Jeg har en som har holdt seg bemerkelsesverdig pen, og som er ganske flatterende.

+1 på disse.

Gammel 24-11-24, 21:39   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg synes de som har rette, vide ben er veldig fine, og har vurdert dem mange ganger, bare så synd de ikke har lommer. Ellers hadde de vært perfekte. https://cubus.com/no/p/vid-finstrikk...r/7364744_F990

Gammel 24-11-24, 22:42   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg eier ikke skam og går på butikken i det aller, aller meste, og synes de grå sweatpantsene fra type Champion eller noe annet basic er helt ultimate som kosebukser. Herremodellene har lommer også!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-24, 22:44   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han kan fint gå på butikken i det der, synes jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-24, 23:40   #19
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg synes de som har rette, vide ben er veldig fine, og har vurdert dem mange ganger, bare så synd de ikke har lommer. Ellers hadde de vært perfekte. https://cubus.com/no/p/vid-finstrikk...r/7364744_F990

Jeg skulle inn og anbefale disse fra Cubus. Jeg har flyttet inn i dem for sesongen.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-24, 00:02   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte flere under Kovid fra en tråd her (mener buksen den heter Miley om du vil søke opp tråden), men de er feil fasong for meg, så jeg ga de nettopp bort, men den fra Vero Moda funker. Det var 2 for 800 eller noe sånt den gangen.

Tror det er disse: https://www.veromoda.com/nb-no/produ...y-midje-bukser

Jeg liker at de har lommer og ikke blir så kalde ute som de Cubusbuksene i ull. De blåder det jo rett igjennom. Jeg har både vide og smal med bråt nederst og liker best den vide, minus at den ikke har lommer!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.