|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetFinnes det kunstige blomster av god kvalitet? Jeg mener ikke grønne planter, men blomster til å ha i vase. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetDe trenger ikke se ut som ekte blomster, altså, det er ikke et poeng at de skal være naturtro, nødvendigvis. Men de må ikke være stygge… |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
--
|
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetJeg har et par av disse, synes de funker fint: https://jysk.no/interior/dekorasjon/...0cm-flerfarget |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetEuropris sine ser sånn ut etter 2-3 år
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetTusen takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetDe aller fineste falske blomstene får du uten tvil hos Bolina. De er ikke billige, men det synes definitivt på kvaliteten Så klart er det best om du kan gå dit og se dem i virkeligheten, men de har nettbutikk https://bolina.no/collections/blomster-planter |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetJeg har noen fra bolina og noen fra Ikea. Ikea har mange fine som ser bra ut, jeg har både gerbera og nelliker som ser veldig ekte ut. De har også fin eukalyptus.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetJeg har og fra IKEA, men ser jo at de er fake hvis man er helt bortpå, men de er fine på avstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetJeg var innom Nille i går, og der var det overaskende mye fint: https://www.nille.no/produkter/kunst...Popular&page=2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Øyboer
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetSynes Feel sine er fine. Jeg har Mongolia derfra som ser ekte ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetOi, her var det mange tips! Tusen takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetJeg syns papirblomster er finere enn plast. De ligger det ordentlig håndverk bak, og de er ikke skadelige for miljøet, verken i produksjon eller når de etterhvert går i oppløsning eller kastes.
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetEller du kan kjøpe en eller flere av disse: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitet
Hihi! En kompis av meg har et bonsaitre i Lego. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitet
Jeg skulle foreslå lego-blomster, vi har en bukett stående på spisebordet, hehe.
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdiglada
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetEg har sidan midten av juni hatt en stor bukett med farga brudeslør. Det er ferske blomster som på eit vis tørkar inn etter et par veker men det vises ikkje. Så om du vil ha ferske blomster som står ekstremt lenge kan det vere verdt å sjekke ut.
![]() |
![]() |
#18 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetDet er flere ulike blomster som tørker fint av seg selv slik som brudeslør. Artisjokkblomster og hortensia er to eksempler. Jeg tar vare på slike og bruker dem igjen og igjen. Pleier også å kjøpe eller plukke strå og ha innimellom og de holder seg også lenge. I tillegg har jeg kunstig eukalyptus fra Bolina som fyllstoff. Blander ofte en eller flere av disse tingene sammen med friske blomster for å få en litt "ny" bukett eller fargepalett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetJeg har en flott bukett roser fra nille som jeg tar frem når jeg mangler noe annet å ha på bordet. I perioder står de lenge fremme. Nå har jeg veldig mange potteplanter, fikk en stikling kinesisk rose og den har bare formert seg så nå har rosene fra nille hatt lang pause.
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Kunstige «avskårne» blomster med kvalitetTakk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|