|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Er du fornøyd med personligheten din?I lys av de andre er du fornøyd med-trådene.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 18-09-24 kl 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Nei, ikke med den heller.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?
Åh, du er jo så fin - det er så stas å treffe deg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Jeg er veldig fornøyd egentlig. Kunne utfordret meg på å bli mer tydelig.
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Ja. Synes jeg har en bra cocktail av egenskaper.
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Jeg har for eksempel lett for å være fornøyd.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Ja, i grunnen.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Ja, i det store og hele. Innimellom kunne jeg tenke meg å være litt bedre i sosiale settinger og la slike ting gli litt lettere for meg og kanskje virke litt mer åpen og "lett å like". Samtidig er jeg jo den introverte særingen som jeg er og har egentlig ikke behov for å bli kjent med flere folk.
![]() |
#10 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Nei, men jeg har ikke så veldig trua på å endre den heller, så jeg jobber heller med selvaksept.
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Godt og vanskelig spørsmål! Jeg er mye forskjellig. Energisk og doven, blid og snarsint, humoristisk og pessimistisk, pratsom og direkte folkesky. Generelt er jeg en som flyr lavt og sjelden har høye forventninger. Det har ikke skortet på forslag om å medisinere bort personligheten min med lykkepiller, spesielt her inne. SÅ ille synes jeg ikke selv den er - men jeg kunne nok vært mer vennligsinnet, jeg kunne nok det. (Jeg er egentlig det også, for det meste, blid og flink til å jatte med - men innerst inne ganske folkesky.
Sist redigert av Bluen : 19-09-24 kl 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Ja, jeg er akkurat passe "bråkete" og akkurat passe rolig. Tar gjerne ordet,men kan også være stille. Jeg oppfører meg pent når jeg bør det, og sier det jeg mener i sammenhenger der det er rom for det. Hva andre mener om meg,bryr jeg meg veldig lite om,det har kommet med årene. Så lenge jeg er hyggelig og høflig,får folk mene det de vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Ja, det er jeg. I andres øyne kan jeg virke ekstremt usosial og sær, og flere har kalt meg rar, men sammen med «mine» mennesker er jeg både sosial og pratsom. Jeg er ganske direkte, har ingen problemer med å si nei til ting jeg ikke vil, er uavhengig og oftest uredd. Av og til savner jeg noen som er litt lik meg selv, men det har jeg ikke funnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Jevnt over er jeg fornøyd. Ikke at jeg mener alt er perfekt, men jeg tror jeg kan få til det meste jeg har lyst til innenfor den rammen av personlighet som er der. Og jeg trives med meg selv og med hvordan jeg fungerer sammen med andre.
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Ja, den endringen som sikkert har kommet fra jeg var barn handler om modenhet, lder og erfaringer. Jeg har aldri tenkt på at "jeg må forandre meg".
![]() |
#16 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Ja, jeg er i grunnen det. Har mine dårlige sider, men det har vi alle, og det har jeg akseptert. Men jeg prøver hele tiden å utvikle meg, og bli en bedre utgave av meg selv, uten at jeg prøver å bli perfekt.
![]() |
#17 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Jeg har endret meg veldig mye de siste årene, og jeg har vært min egen terapeut. Jeg har lest en del og hørt en del podcaster, men aller mest har jeg grublet og gått i meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Nei, jeg er lat, ukonsentrert, har dårlig gjennomføringsevne, jeg har lite tro på meg selv, dårlig selvtillit, mye av det skyldes nok mobbing, men rent objektivt ser jeg at jeg nesten har "dårlig bo-evne".
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 18-09-24 kl 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?
Omtrent som dette.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 18-09-24 kl 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Er du fornøyd med personligheten din?Ja og nei. Det er mange ting jeg skulle ønske jeg var flinkere til, slik som mindre prokastinering og slikt. Jeg er ikke veldig huslig, men det er ikke mannen min heller. Så enten er vi her i rotet vårt eller så betaler vi for vaskehjelp.
![]() |
|
|