|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() A-magasinet på papirJeg skal besøke en norsk venninne i USA om en drøy måned. Det hun savner aller mest fra Norge er A-magasinet på papir (og brun geitost) Er det noen av dere som har papirutgaven av Aftenposten og kan donere A-magasinet til meg fra så langt bak dere har og fram til siste uken i oktober? Eller vet om hvordan jeg kan få skaffet disse? De som er de neste helgene kan jeg alltids kjøpe i en kiosk men de siste par-syv ukene virker ikke så enkle å få tak i.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: A-magasinet på papirJeg har mange, men jeg bor litt langt unna deg.
![]() |
#5 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: A-magasinet på papirJeg ville tatt kontakt med Aftenposten.
![]() |
#7 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: A-magasinet på papirDu kan få av meg. Jeg må grave i papirdunken for å se hvor mange jeg har nå, men kan uansett spare på de fremover |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: A-magasinet på papirJeg tror jeg kan fikse ganske mange (må dobbeltsjekke med farmor). Hvor holder du til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
geskjeftig
|
![]() Sv: A-magasinet på papirDet var bare forrige ukes hos oss, vi ryddet visst ganske kraftig i forbindelse med en stor fest her.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: A-magasinet på papirDette må du jo si fra om direkte da! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|