|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hjelp meg å finne kjøkkenhåndtak i treDe 20 år gamle håndtakene er så slitte at de er ekle, så jeg har lyst til å fornye. Jeg har veldig lyst på håndtak i tre, som dette:
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne kjøkkenhåndtak i treDet fine med det over, er at skruehullene ikke trenger å treffe helt med de gamle, siden håndtaket vil dekke dem.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg å finne kjøkkenhåndtak i treJeg har ikkr sjekket ditt behov, men vil inn og si at BeslagDesign har et store utvalg, sikkert også i tre. Er kjempefornøyd med alt jeg har kjøpt der, og det ee mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hjelp meg å finne kjøkkenhåndtak i treEller beslagonline.no, jeg tror egentlig det er samme butikk…? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hjelp meg å finne kjøkkenhåndtak i treSer at beslagonline har mye i tre, men er usikker på lengder. Men vi har nokså tilsvarende de du viser bilde av i gangen vår. De er veldig lange, men jeg tror de kun finnes i børstet stål og børstet messing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hjelp meg å finne kjøkkenhåndtak i trehttps://beslagdesign.no/no/handtak-elan-rustfri-look |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne kjøkkenhåndtak i treJeg har ikke helt tid til å sjekke alt her, men har du sett her? https://rbergersen.no/product-category/andre-handtak/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne kjøkkenhåndtak i treHyacinth: det er den jeg har funnet bildet hos, men finner ikke noe stort nok i tre.
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp meg å finne kjøkkenhåndtak i treDe skrus på som andre håndtak, tror ikke jeg skjønner spørsmålet?
![]() |
|
|