Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bh i ull?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-24, 09:24   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bh i ull?

Så dette nevnt i en annen tråd. Er det virkelig noe som finnes? Det høres fantastisk ut
Men Google gir meg bare treff på slike som ser mer ut som en liten topp?
Jeg trenger «litt» løft
Eller, egentlig ikke, men jeg har et par slike fra Sloggi (?) i bomull og de blir veldig slafsete etter et par vask.
Finnes det BH i ull med litt løft og støtte? Og brede stropper?
Og uten spiler(!!!!) men ingen putter vel spiler i en BH av ull.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-24, 09:40   #2
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bh i ull?

Fjellsport.no har nokre ulike modellar iallfall, utan at eg skal påstå at dei har det du ser etter.

https://www.fjellsport.no/sok?q=Bh&c...rial=Merinoull

Gammel 31-07-24, 09:47   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Følger tråden. Har tilgode å finne en bh i ull som duger.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-24, 09:53   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Denne har jeg og tror den oppfyller dine krav. Bruker den til løping/ski på vinteren.

https://www.intersport.no/kari-traa-...21741.007.html

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-24, 10:16   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Northern Playground har noen med glidelås.
https://www.northernplayground.no/en...omen/underwear

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-24, 10:17   #6
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Avbefaler denne fra Janus. Den gir ikke mye støtte.
https://www.janus.no/en/collections/...roducts/410803

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-24, 00:19   #7
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker ull-ammeinnlegg i sports BH på vinteren. Funker veldig godt, og slipper å lete etter egen ull-BH som sitter godt. Hadde en fra Aclima, men den ble slaskete og holdte ikke inn på noe.

Gammel 01-08-24, 08:50   #8
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk!
Dette er jo gull!
Nå har jeg ført noen av disse opp på ønskelista mi til jul

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-24, 14:39   #9
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Aclima har en god en, så god at min ble stjålet i garderoben på jobb, tørkestativet. .

Gammel 01-08-24, 14:47   #10
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Aclima har en god en, så god at min ble stjålet i garderoben på jobb, tørkestativet. .

Hvilken modell?

Gammel 02-08-24, 07:50   #11
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Denne hot wool BH-en, ganske stram til med i str L.
https://www.aclimashop.no/produkt/ac...orts-top-dame/

Gammel 05-08-24, 19:37   #12
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en sånn og den er overraskende støttende. Jeg må vanligvis ha støtte både her og der for å holde ting på plass, men denne er god. https://cubus.com/no/p/bh-topp-i-mer...SABEgJxYfD_BwE

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-24, 21:02   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Northern Playground har noen med glidelås.
https://www.northernplayground.no/en...omen/underwear

Jeg har frontlukket fra Northern playground, og liker den kjempegodt, løper med den og alt, og det er definitivt den i ull med mest støtte, som jeg har prøvd. Men jeg har relativt små pupper, jeg er litt usikker på om den duger for de som er litt mer raust utstyrt.

Gammel 05-08-24, 22:23   #14
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har frontlukket fra Northern playground, og liker den kjempegodt, løper med den og alt, og det er definitivt den i ull med mest støtte, som jeg har prøvd. Men jeg har relativt små pupper, jeg er litt usikker på om den duger for de som er litt mer raust utstyrt.

Jeg har den med sidelukking og kan melde om at med 75F er den komplett ubrukelig til annet enn å sitte helt i ro med…

Jeg har sett at Anita har en bh med ull som ser veldig lovende ut. Den er dyr da, men om den sitter er det jaggu meg verdt det. Tror jeg skal bestille meg en til høsten. Kan da melde i tråden her om den står til forventningene.

Gammel 29-08-24, 09:01   #15
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Da har jeg fått denne https://www.underverker.no/panalp-me...iABEgJZevD_BwE

Den er bra! 75g, sitter veldig godt på. Den har ull inni og rundt kantene, og et luftig lag av noe syntetisk utenpå. Denne tror jeg skal bli bra utendørs i høst.

Gammel 29-08-24, 10:06   #16
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Denne har jeg og tror den oppfyller dine krav. Bruker den til løping/ski på vinteren.

https://www.intersport.no/kari-traa-...21741.007.html

Jeg har flere av disse, og de sitter virkelig godt, god støtte, og behagelig å ha på.

Gammel 29-08-24, 11:23   #17
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil også ha en i ull.

Etter hva jeg kan se så er alle i S/M/L osv og det fungerer ikke når man er 75G. Om noen vet om noen i BH-størrelser så rop ut.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-24, 11:43   #18
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg vil også ha en i ull.

Etter hva jeg kan se så er alle i S/M/L osv og det fungerer ikke når man er 75G. Om noen vet om noen i BH-størrelser så rop ut.

Se innlegget mitt rett over, den kjøpte jeg i 75g, sitter perfekt.

Gammel 29-08-24, 11:47   #19
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Se innlegget mitt rett over, den kjøpte jeg i 75g, sitter perfekt.

Aha! Takk den linken hadde jeg gått glipp av. Den skal jeg sjekke ut. Ettersom jeg nok har rimelig mye fett i puppene så blir de ofte kalde når jeg er ute og i aktivitet og dermed ikke så varmt kledd, så ull hadde vært digg.

Kjøpte du samme størrelse som du har til vanlig?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-24, 11:55   #20
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Yes, jeg bruker 75 F/G avhengig av merke, så jeg sjanset på 75G.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.