Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyekrem som virker?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-25, 18:19   #1
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Øyekrem som virker?

Er det noen som har en øyekrem å anbefale?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-25, 18:31   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyekrem som virker?

Det er vel ingenting som egentlig virker.... Altså i form av å rette opp ting varig.
Viktig å tilføre fuktighet hvis man er tørr. Er det snakk om voksen hud, kan man bruke en litt rikere øyekrem. Så finnes det serum med diverse virkestoffer. Men alt i alt kan jeg faktisk ikke si at jeg noen gang har merket forskjell på øyekremer. Jeg smører på og ferdig med det. Jeg bruker stort sett ganske rimelige kremer fra koreanske merker som Klairs og COSRX. De gjør jobben uten at jeg hverken blir rynkefri eller yngre.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-25, 18:34   #3
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

F.eks. denne: https://www.apotek1.no/produkter/cos...eye-cr-980079p

Eller denne: https://www.vitusapotek.no/c/klairs-...xoCzO4QAvD_BwE

Disse selges over alt på nett og det er ofte tilbud, så sjekk priser rundt omkring før du evt. bestiller.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-25, 18:40   #4
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Er lov å håpe vel.

Takk for tips!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-25, 19:05   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har slitt med tørr og sår hud under øynene og CeraVe sin er den eneste som har funket bra for meg. Men kanskje ikke det du er ute etter.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-25, 23:31   #6
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker denne. Perfekt for meg. Veldig fuktighetsgivende.

Gammel I går, 17:12   #7
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg reagerer på det meste som puttes på ansikten, bortsett fra No 7 som kjøpes hos Boots. Denne øyekremen er favoritten i serien.

Sitat:

En forfriskende øyenkrem beriket med C-vitamin, fargekorrigerende pigmenter og koffein som reduserer synligheten av mørke ringer og tegn til tretthet. For et våkent blikk. Kulehodene på applikatoren gir en kjølende effekt og kan bidra til å redusere hevelse ved å øke blodsirkulasjonen. Kremen har en lett konsistens og tilfører fuktighet og pleie til det sarte øyepartiet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.