|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Mannen spurte meg, som vanlig litt sent, hva jeg ønsker meg til jul ...
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Jeg skriver opp gjennom hele året, så jeg ikke blir stående uten ønsker. Vet jo at jeg ønsker meg mye sånn egentlig.
|
|
|
#3 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)På min liste står det hudprodukter fra No7 (Boots), treningstøy, oversized hettegenser, "kosebukse" og myke "kjerringtruser" (
|
|
|
#4 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Jeg har begynt å sykle til jobb, og trenger diverse utstyr (votter, sykkelbriller eller visir, solid regnbukse) for å kunne være tørr og varm. Det er kanskje ikke så aktuelt for deg. Men votter, lue, skjerf er jo noe man alltid trenger.
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Jeg ønsker meg alltid en god håndkrem og en god leppesalve.
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)I år ønsker jeg meg nytt headset, for det gamle er på vei til å ta kvelden. Og det er jeg ganske sikker på at jeg får fra mannen.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Det er mye forskjellig på lista mi, blant annet forskjellig ting fra denne serien: https://www.illumsbolighus.no/interi...4f7ae4d6ae0803, smykke av dynna-steinen, baldishol-teppet skjerf, charms til armbåndet mitt, en bok om vikinger, mummi-kopper og mummi-skåler og kindle scribe. Så veldig mye forskjellig.
|
|
|
|
#9 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Jeg ønsker meg abonnement på det digitale magasinet Harvest. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Bøker, puslespill, og puslespill matte står på min, samt litt påfyll til juleserviset og til kenwooden
|
|
|
#11 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Hodelykt, skjærebrett av tre som tåler oppvaskmaskin, en mørk rød neglelakk fra Dior, hvite kaffekopper fra Royal Copenhagen er det jeg husker fra min ønskeliste. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Sånne gule skinnhansker de har i Yellowstone-serien (blant annet |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)
Mangler det ikke noe på lista di?
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Vinkoffert, Hellstrømboka med grunnoppskrifter, suppeboller som tåler ovnsvarme, i.e. til løksuppegratinering, bøker.
|
|
|
#16 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Vesker, sko, parfyme, votter, ull, klær, hotelltur, pysjamas. Og mye til!
|
|
|
#17 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)I år ønsker jeg meg feller til fjellski, vin, veggpynt fra Dottir, saltkvern og hodelykt.
|
|
|
#18 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Klokkereim, sykkelhjelm, bobleskjørt, litt nytt treningstøy.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Jeg ønsker meg ullundertøy, bokmerke, jærfjøla og en stor koffert.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Hva ønsker du deg til jul? (eg. hva ønsker jeg meg?)Klesdamper, UGG tasman, salt og pepperkverner, smørsmelter, en god chiliolje og dype tallerkener til serviset vi samler på. Ullundertøy. |
|
|
|
![]() |
|
|