|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Hvor mye bruker du på julegaver i år?Jeg sitter med mitt eget budsjett og funderer på hva som er vanlig. Hvor mye bruker du på julegaver i år?
![]() |
#2 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Gir til barn m/samboere, barnebarn og oldebarn. Pluss en venninne og eksen min. 12 totalt og jeg bruker ca 5.000kr. Et par gaver er bruktkjøp, noen strikkeplagg er av restegarn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Bruker vel rundt det samme, men har 12 mottakere. Halvparten får bare en liten oppmerksomhet.
![]() |
![]() |
#4 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Alt for mye. Tror jeg brukte 8.000,- i fjor.
![]() |
#5 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Jeg kjøper gave til barn, foreldre, søsken, svoger og nevøer. Det blir tilsammen 10 personer. Og kanskje en liten hilsen til en ganske fersk svigerinne. 4500-5000 kroner kanskje? Jeg gir mest til barna, og til foreldrene mine.
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Kjøper gaver til bare 7 personer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Alt for mye, i tillegg har de to eldste bursdag idesember og to tantebarn og et barnebarn.
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Mannen har kjøpt pc til de to yngste for en liten formue.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Jeg vil tippe et sted mellom 8-10000 kroner. Over halvparten av det går til gutta og mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Vi har en bevisst politikk på å holde utgiftsnivået relativt lavt. Det gjelder både fødselsdager og jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Vi gir til:
![]() |
#13 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Tja, kanskje det er her jeg skal skaffe meg oversikten?
Mannen ordner til sin familie I tillegg. Vil tro jeg bruker mellom 6 og 10.000, men hvis det er i øvre skikt så er det nødvendige ting som det passer fint å gi til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Aner ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Jeg synes det er viktig å tilpasse budsjettet etter økonomi. Jeg kjøper dyrere gaver nå enn når jeg hadde dårligere råd. Har ikke lager budsjett for i år. Prøver å holde det på et fornuftig prisnivå. Har også kuttet ut en del gavemottagere. Men, har gjort det til en greie å gi gave til de single og barnløse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Vi bruker rundt 8000,- Kanskje mer hvis det barna får blir dyrere.
![]() |
#18 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Feil år å spørre.
![]() |
#19 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Minst mulig...
![]() |
#20 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hvor mye bruker du på julegaver i år?Hvor mye kommer litt an på hvem som får i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|