Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Koksgrått og? Haster

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-07, 08:26   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Koksgrått og? Haster

Koksgrått og hvitt? eller
Koksgrått og naturhvitt?

Må svare angående strikkejakkejakken til lillebror som Bauches mamma strikker.

Hva er finest sammen?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 08:27   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kokosgrått og? Haster

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Koksgrått og hvitt? eller
Koksgrått og naturhvitt?

Må svare angående strikkejakkejakken til lillebror som Bauches mamma strikker.

Hva er finest sammen?

Jeg strikket engang en kofte i koksgrått og naturhvitt..syntes det ble penere enn helt hvitt

Gammel 13-08-07, 08:27   #3
Left
Passiv

Standard

Det kommer helt an på hva slags koksgrå. Er det hint av brunt ville jeg valgt offwhite, er den kald grå ville jeg valgt hvitt

Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 08:29   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det kommer helt an på hva slags koksgrå. Er det hint av brunt ville jeg valgt offwhite, er den kald grå ville jeg valgt hvitt

Vet ikke

Hun strikker til storebror i naturhvitt og brunt.
Jeg heller til naturhvit selv, men strikkeren mener hvit. Jeg har ikke sett garnet.

Gammel 13-08-07, 10:35   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville valgt naturhvitt.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 10:40   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville valgt naturhvit.

Gammel 13-08-07, 10:53   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koksgrått og? Haster

Hihi - nå blir det iallefall naturhvitt - da strikkeren har fått beskjed om det..

Hun har mange bestemte meninger om dette og hint, denne dama...

Tror det blir fint med naturhvitt - det strikkeren mener er at koksgrå er en kald farge og at det dermed blir veldig gult med naturhvitt - jeg tror det funker jeg.

Gammel 13-08-07, 10:58   #8
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Me brukte koksgrått og kvitt i strikkejakka til storebror, veldig reint og fint

Gammel 13-08-07, 20:32   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hihi - nå blir det iallefall naturhvitt - da strikkeren har fått beskjed om det..

Hun har mange bestemte meninger om dette og hint, denne dama...

Tror det blir fint med naturhvitt - det strikkeren mener er at koksgrå er en kald farge og at det dermed blir veldig gult med naturhvitt - jeg tror det funker jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.