|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"Det siterte gaveønsket kom på melding fra min niese som snart har bursdag, og flytter etter planen hjemmefra neste år. Hva kjøper jeg i prisklasse ca 300-400 kr? Hva er kjekt å få av ting, når en ung dame flyr ut av redet?
![]() |
#3 |
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"Håndmikser. Kost og støvbrett. Håndklær. Kjøkkenhåndklær og kjøkkenkluter. Tørkestativ. Strykebrett. Strykejern. Bøtte og langkost. Visp og slikkepott. Badevekt. Brødrister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
koko
|
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"Vinglass eller drink-glass tenker jeg er en fin tantegave hvis den unge damen bedriver alkoholfest iblant.
![]() |
#5 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"Min sønn fikk toastjern. Ca 400 kr. Han elsker det |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Semiaktiv
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"
Skal ta med gaven på toget, så jeg tror tørkestativ, strykebrett og vaskebøtte utgår,
![]() |
#7 |
Semiaktiv
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"... eller kanskje jeg bare skal gå på Kitch'n og se hva de har kampanje på?
![]() |
#8 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"Alt som er kjedelig, men trengs. Tørkerull, pepper, salt, balsamico, zalo, ketchup, hvitløkpulver osv
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"Et godt vaffeljern, Wilfa Bell er helt genialt bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Semiaktiv
Ja, dette er forbruksvarer som er kjekt å ha, men hun flytter altså ikke hjemmefra før om et år. Så slike ting kan hun heller få senere, når hun faktisk har flyttet.
![]() |
#11 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"Kokebok/bok til å fylle inn oppskrifter selv og god kjøkkenkniv!
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"En god kniv og en skjærefjøl? (Victorinox har de ofte på tilbud på kitsch i alle fall) evt kasseroller?
![]() |
#14 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"Stavmikser fikk en av mine i fjor. Den ble veldig godt tatt i mot |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
heimføing
|
Flytta hjemmefra for over førti år siden, har enda ikke hatt bruk for noen av disse tingene nevnt over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"De som flytter hjemmefra, har ofte liten plass, så multifunksjon er topp. En ildfast form kan brukes til mye forskjellig, også til fat/ skål, så det er en fin idé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"Det går kanskje an å høre hva den aktuelle er glad i å spise, men stavmixer med visp og kutter blir brukt hele tida her. Da kan man f.eks. lage smoothie, vispe vaffelrøre, raspe ost.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til ung voksen - "Ting til når jeg flytter ut"Nevøen ønsket seg vaffeljern mest av alt når han flyttet hjemmefra. Ellers synes jeg ildfast form eller en god kokkekniv er bra forslag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|