Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-21, 22:00   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?

Ja, overskriften sier vel det meste Jeg er så heldig/uheldig at jeg nok må bytte ut det meste av klær. For all del, det blir sikkert hyggelig med nye freshe klær ... hadde jeg bare skjønt hva jeg skulle kjøpe ....

Så trenger inspirasjon! Bring it on!

Gammel 23-05-21, 11:12   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?

Jeg synes Suser i sivet har fine nettsider og masse antrekksinspirasjon. https://www.suserisivet.no/antrekk - de har også en app hvor det stadig er nye antrekk.

De har endel litt dyrere ting, så det kan bli dyrt når det er snakk om store utskiftinger. Det går an å kjøpe mange liknende plagg rimeligere i kjedebutikker. Jeg synes feks KappAhl har mye bra jeans, og cubus har bra basistopper og T-skjorter, så kan man jo kjøpe noen nøkkelplagg som er litt dyrere.
HM har en Premium Selection https://www2.hm.com/no_no/dame/produ...selection.html - det er bra kvalitet og mye fine basisplagg, synes jeg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 12:12   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Suser i sivet
Vakre Vene
Fine Ting
Frøken Pedersen
Carma
Livslyst Sogndal

Lindex
HM (kjøper endel linmix her)

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 17:05   #4
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg finner inspirasjon på Instagram og kk.no

Noen av de jeg følger
https://instagram.com/motesilje
https://instagram.com/tonehelencom
https://instagram.com/fineforforty

Sist redigert av frukt : 23-05-21 kl 21:58.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-21, 17:39   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette lurer jeg også på. Jeg har blitt så i stuss over hvordan jeg egentlig skal kle meg, jeg synes førtiårene er en teit mellomfase. Jeg prøver å se på damer jeg synes er kule og så forsøke å finne noe lignende, men jeg blir sjelden kul.

Gammel 23-05-21, 17:55   #6
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Etter mer enn et år på hjemmekontor, så aner jeg ikke hva det er forventet at folk skal kle seg i ute i verden lengre. Jeg skulle også inn for å tipse om antrekksbildene til Suser i sivet, der kan man få inspirasjon til å sette sammen noen klær man allerede har, også.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 17:33   #7
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får ofte opp reklame fra
https://twothirds.com/collections/new-in-women

Skulle gjerne bestilt derfra om det ikke hadde vært for moms/toll.

Ender opp med å handle fra Lindex og Oasis. Synes det er vanskelig å finne balansen mellom kjærringklær og fjortisstil

Gammel 31-05-21, 09:52   #8
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Så mange gode tips. Jeg trenger også et knippe nye (og passelige ) klær og strever med å finne de pene, varige og rettferdige klærne. Selv om jeg aldri har hatt bevisst shoppestopp, så går det ofte lang tid mellom hver gang jeg kjøper noe nytt til meg selv. Dette gjelder både hverdags og fest-klær.

Nå ser jeg mest feit ut fordi mange av klærne rett og slett har blitt for trange, har et ørlite håp om at dette vil bedre seg dersom jeg bare finner noe som passer dagens fasong bedre.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 10:11   #9
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva med å kjøpe masterclass og ta stilkurs med Tan France fra Queer Eye?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-21, 10:41   #10
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

https://fairandsquare.no/

Gammel 02-06-21, 13:37   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes Suser i Sivet har hatt mye lekkert før men nå var det mye hjemmeklær og kosebuksestil, synes jeg.

Mintoo viser også hva som er in. Zalando har "get the look" og man kan sortere på stiler.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.