|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?Ja, overskriften sier vel det meste
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?Jeg synes Suser i sivet har fine nettsider og masse antrekksinspirasjon. https://www.suserisivet.no/antrekk - de har også en app hvor det stadig er nye antrekk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?Suser i sivet
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?Jeg finner inspirasjon på Instagram og kk.no
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 23-05-21 kl 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?Dette lurer jeg også på. Jeg har blitt så i stuss over hvordan jeg egentlig skal kle meg, jeg synes førtiårene er en teit mellomfase.
![]() |
#6 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?Etter mer enn et år på hjemmekontor, så aner jeg ikke hva det er forventet at folk skal kle seg i ute i verden lengre. Jeg skulle også inn for å tipse om antrekksbildene til Suser i sivet, der kan man få inspirasjon til å sette sammen noen klær man allerede har, også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?Jeg får ofte opp reklame fra
![]() |
#8 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?Så mange gode tips. Jeg trenger også et knippe nye (og passelige
![]() |
#9 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?Hva med å kjøpe masterclass og ta stilkurs med Tan France fra Queer Eye?
![]() |
#10 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?
![]() |
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Noen plasser jeg kan bli inspirert på klær?Jeg synes Suser i Sivet har hatt mye lekkert før men nå var det mye hjemmeklær og kosebuksestil, synes jeg.
![]() |
|
|