Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Virus!

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-07, 22:27   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Virus!

Har en Mac iBook, og bruker Safari og Firefox som nettleser.
Epostadresse fra yahoo.no, uten fornavn/etternavn i adr.
Har lagt ut emailadressen på Facebook, men vises kun for mine add'ede venner.

Siste 2 ukene har jeg fått daglig virusmail, med vedlegg og programmer som jeg kan laste ned. Har selvsagt ikke gjort det, kun trashet dem.

Jeg er ennå ikke helt lommekjent med Macen min - og hva gjør jeg med virusen foruten å trashe den? Virusbeskyttelse trodde jeg at jeg hadde - kan man få virus selv om virusprogram er oppdatert?
Hvordan kan jeg evt oppdatere virusprogram eller finne ut hva slags program jeg har?

Føler meg skikkelig blond nå, og samboeren engasjerer seg ikke helt pga han kjenner ikke til Mac...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.