Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Joggebukse/kosebukse med lommer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-25, 19:59   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Joggebukse/kosebukse med lommer

Jeg kjøpte meg denne: https://cubus.com/no/p/soft-bukse-me...r/7366617_F990 på Cubus for et par år siden og den er fantastisk god. Meeen, jeg savner lommer. Noen som vet om noen lignende i mykt, tynt stoff, til en grei pris og har lommer?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-25, 10:39   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggebukse/kosebukse med lommer

Anbefaler å sjekke herre-avdelingen, for de pleier å få lommer i joggebuksene sine. (Fnys.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-25, 10:56   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Joggebukse/kosebukse med lommer

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Anbefaler å sjekke herre-avdelingen, for de pleier å få lommer i joggebuksene sine. (Fnys.)

Takk for tips!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.