|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Veldedige julegaver - årets favoritter?Inspirert av Sylvi Listhaug.
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?Unicef.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?Leger uten grenser og UNICEF er mine favoritter. Og i år er De hvite hjelmene svært aktuell, tror det står link til hvordan man kan gi de penger på Huffington Post. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?
Ja, jo, men jeg håper jo inderlig de planlegger nødhjelpen sin ut fra behov der de jobber, og ikke hvilke gaver det blir solgt mest av... Men takk for tips! Det var en veldig håndfast og tydelig måte å kommunisere "hva man får for penga" på!
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?I år kommer gavene til å gå til dem som hjelper i Syria, og til Klovner uten grenser. I Norge er det flere av sykehusklovnene som har vært i Hellas flere ganger og jobbet med barna som er der. Jeg har lyst til å bidra til å spre noen øyeblikk av glede også, ikke bare de håndfaste tingene man trenger når man er på flukt.
Sist redigert av Tallulah : 14-12-16 kl 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?Klovner uten grenser er fantastisk. Glede til barn er et helt fantastisk prosjekt. Tenk at det skal være luksus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
can-jur
|
![]() Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?Vi kjøper alltid julekortene våre via unicef.
![]() |
![]() |
#9 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?Jeg støtte risprosjektet i Chiang mai Thailand |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?Har dere forresten tips til noen som har noen veldig enkle måter å bidra på? Type vipps eller send en melding til nnn?
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
Det antar jeg at de gjør. Det er Unicef, tross alt.
![]() |
#12 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Redd Barna |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?Takk Charlie!
![]() |
#14 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?Jeg gir hver jul til Blindeforbundet, og merker det til bruk for stær operasjoner i Afrika og Asia. 300 kr gir en operasjon, og er gaven min til mormor på 93 år. Hun har selv grå og grønn stær og er svaksynt og har fått hjelp til utstyr av Blindeforbundet. Å bli blind, når man så utrolig lett kunne beholdt synet... Det føles som en god gave og hodt formål.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Vipps for bedrift er ganske nytt (tidligere har det kun vært knyttet til tidsavgrensede kampanjer, tror jeg), og jeg finner det bare til Røde Kors: Save
![]() |
#19 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?Så bra, takk, Tallulah! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?At det er en viss andel til veldedighet er bare bonus på slike gadgets:
![]() |
|
|