|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Julegave til sønns kjæreste?Poden har en kjæreste som har vært en del hjemme hos oss det siste halvåret. -Koselig jente, som hele familien trives med. Jeg tenkte å gi henne en liten julegave fra familien vår, men aner ikke hva jeg skal finne på. Hva liker ganske vanlige 15 år gamle jenter? Hva er ok, og ikke kleint å få fra "svigerfamilien"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Julegave til sønns kjæreste?Gavekort på Kondomeriet?
![]() |
![]() |
#4 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Julegave til sønns kjæreste?Kondomeriet er nok bittelitt uaktuelt... Vi snakker temmelig åpent med de to stakkarene om hva vi forventer av ansvar og beskyttelse, og det er visst pinlig nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Julegave til sønns kjæreste?Jeg holder på myke pledd.
![]() |
#9 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Julegave til sønns kjæreste?Myke kosesokker, dusjsåper og bodylotion, krus og sjokolade er gjengs blant de 14-15 år gamle jentene jeg ser mye i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til sønns kjæreste?Pysj fra Cubus, slike store feilige skjerf, ullsokker (slike med fine flettekanter), duftlys, dusjsåper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Julegave til sønns kjæreste?
Jepp, pysjsetta frå Cubus er bankers!
![]() |
![]() |
#14 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Julegave til sønns kjæreste?Kusmi te, stor tekopp fra Indiska, sjokolade, kinokort, håndkrem fra L'Occitane, konsertbilletter (hvis du vet hva hun liker) - det er ting jeg hadde gitt tenker jeg
![]() |
![]() |
|
|