Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fin og praktisk gave til ca 2500?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-16, 10:11   #1
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Fin og praktisk gave til ca 2500?

Min familie prøver ut et nytt konsept i år der alle voksne får en gave hver i stedet for flere små. Det betyr at jeg må ønske meg en konkret ting til ca 2500 kr. Systemkamera som jeg hadde tenkt på selv var visst over denne prisklassen. Hva ville du ha ønsket deg eller kjøpt til deg selv for 2500 kr?

:help:

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 10:26   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?

Var lurt om man ellers får mye "skrot"
Vi har kuttet ut gaver fra de som gir skot for å si det sånn. Får ikke gaver men en penge fra mamma og svigers så jeg kjøper alltid noe til meg selv i forkant.

Noe bling? Om man får etpar diamantøredobber eller en fin ring for den summen.
Dunjakke? Skallbukse? Skinnveske, koffert, hudpleietimer, PT,

Gammel 16-12-16, 10:27   #3
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

En sonos, kanskje.

Gammel 16-12-16, 10:41   #4
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine gaver finner du på ditt julemarked i helga. Eller her:
https://www.facebook.com/lillelis/
https://www.facebook.com/arbiofsapmi/?fref=ts
https://www.wayawaya.no/collections/bags
http://afutureperfect.gr/

En gave som også er varm og praktisk:
http://www.muzetshop.com/produkt.asp...tort%20ullsjal
http://maritravna.blogg.no/ (ser ut som gammelt innlegg, men ho her lager og selger hele tida, har jeg hørt)
evt fra andre produsenter.

Eller noe fra Stellaria:
http://www.atelierstellaria.no/

Sist redigert av -ea- : 16-12-16 kl 10:47.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 10:46   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En kåpe. (Veldig farget av at jeg selv virkelig trenger en ny kåpe.)

Gammel 16-12-16, 10:49   #6
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Skikkelig god hodelykt.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 12:31   #7
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk for veldig mange fine ideer! Det hjalp meg litt videre i hodet. Jeg endte opp med å spørre om det er lov å jukse og ønske seg flere litt mindre ting, og antydet at en "instant juleferie"-gave med en garnpakke fra Pickles, en god bok, lakrissjokolade o.l. hadde vært stas. Giveren min er ikke i byen denne helga, men kanskje jeg må ta meg en tur innom julemarkedet som -ea- tipser om likevel...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 13:17   #8
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, ser at jeg har skrevet ditt julemarked. Mente ditt nærmeste julemarked, og tenker jeg skal innom der selv og se etter gaver.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 14:02   #9
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nylig kjøpt meg veske til 2700 for den har det behovet jeg trenger.

Gammel 16-12-16, 14:09   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg ei veske til rundt den prisen, men synes egentlig det er hårreisende dyrt for noe man bare bærer ting rundt i. Hadde nok ønska meg gavekort eller noen utvalgte greier fra gardenliving.no. Eller solcelledrevet vanningssystem fra impecta. Eller garn til et eller annet av de mange prosjektene jeg ønsker meg fra Pickles.

Gammel 16-12-16, 14:10   #11
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Bålpanne med diverse ekstrautstyr.

Gammel 16-12-16, 14:16   #12
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

En veske eller koffert.

Gammel 16-12-16, 14:37   #13
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Trenger du noe sportsutstyr? Goretexjakke eller -bukse? Langrennsski eller alpinski? Sykkel?

Ellers ville jeg ønsket meg noe dyrt og pent jeg ikke unner meg selv. Klær, smykker el. Eller tilskudd til en reise?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 14:38   #14
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Ei stor skinnveske, smykke/ring, eller noe kunst. Kunne jeg funnet på og ønske meg.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 14:40   #15
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et eller annet deilig luksusplagg i kasjmir.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 14:52   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En skikkelig god, kul koffert i en sprelsk farge (som er lett å få øye på på det hersens samlebåndet på flyplassen). Det er en ting jeg virkelig trenger men som jeg aldri får meg til å bruke penger på.

Gammel 16-12-16, 15:18   #17
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Å, jeg kan tenke meg en haug med ting til den prisen, så det kommer jo helt an på hva du ønsker deg/trenger. En flott lampe, veske, koffert, vase, klippekort på blomster (det fikk jeg et år av en dame som står meg nær), osv. Må det være praktisk, da?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 15:36   #18
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville ønsket meg bose headset.

Gammel 18-12-16, 09:27   #19
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et ullplagg. Jeg har begynt å unne meg et ullplagg til rundt 2000 i året i stede for masse billigplagg. Det er jeg utrolig glad for når det er kaldt. 😃

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-16, 10:33   #20
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Instant juleferie hadde jeg også ønsket meg. Hvert år Håper de biter på den idéen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.