|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fjellpiper
|
![]() Fin og praktisk gave til ca 2500?Min familie prøver ut et nytt konsept i år der alle voksne får en gave hver i stedet for flere små. Det betyr at jeg må ønske meg en konkret ting til ca 2500 kr. Systemkamera som jeg hadde tenkt på selv var visst over denne prisklassen. Hva ville du ha ønsket deg eller kjøpt til deg selv for 2500 kr? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?Var lurt om man ellers får mye "skrot"
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?Fine gaver finner du på ditt julemarked i helga. Eller her: Sist redigert av -ea- : 16-12-16 kl 10:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?Tusen takk for veldig mange fine ideer! Det hjalp meg litt videre i hodet. Jeg endte opp med å spørre om det er lov å jukse og ønske seg flere litt mindre ting, og antydet at en "instant juleferie"-gave med en garnpakke fra Pickles, en god bok, lakrissjokolade o.l. hadde vært stas. Giveren min er ikke i byen denne helga, men kanskje jeg må ta meg en tur innom julemarkedet som -ea- tipser om likevel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?Jeg har nylig kjøpt meg veske til 2700 for den har det behovet jeg trenger.
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?Jeg ønsker meg ei veske til rundt den prisen, men synes egentlig det er hårreisende dyrt for noe man bare bærer ting rundt i. Hadde nok ønska meg gavekort eller noen utvalgte greier fra gardenliving.no. Eller solcelledrevet vanningssystem fra impecta. Eller garn til et eller annet av de mange prosjektene jeg ønsker meg fra Pickles.
![]() |
![]() |
#12 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?En veske eller koffert.
![]() |
#13 |
Klar
|
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?Trenger du noe sportsutstyr? Goretexjakke eller -bukse? Langrennsski eller alpinski? Sykkel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?Ei stor skinnveske, smykke/ring, eller noe kunst. Kunne jeg funnet på og ønske meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Borte
|
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?Et eller annet deilig luksusplagg i kasjmir.
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?En skikkelig god, kul koffert i en sprelsk farge (som er lett å få øye på på det hersens samlebåndet på flyplassen). Det er en ting jeg virkelig trenger men som jeg aldri får meg til å bruke penger på.
![]() |
#17 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?Å, jeg kan tenke meg en haug med ting til den prisen, så det kommer jo helt an på hva du ønsker deg/trenger. En flott lampe, veske, koffert, vase, klippekort på blomster (det fikk jeg et år av en dame som står meg nær), osv. Må det være praktisk, da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?Jeg ville ønsket meg bose headset.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin og praktisk gave til ca 2500?Et ullplagg. Jeg har begynt å unne meg et ullplagg til rundt 2000 i året i stede for masse billigplagg. Det er jeg utrolig glad for når det er kaldt. 😃 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|