Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tightsfrelst!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-07, 22:38   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Tightsfrelst!

DET har jeg blitt !

Hadde jeg ALDRI trodd. Men det er jo så genialt, godt og enkelt!

Hadde på tunkia i dag.. med hvit tights under.. så deilig svalt!
Og så slipper man å bli svett mellom låra og alt det der

Prøvde det under dongeriskjørt og, ble ikke ille det heller

:frelst:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 23:01   #2
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tightsfrelst!

Da er vi i allefall to

Syns det er helt supert!!

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 23:04   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir det ikke ekstra varmt da? Som å ha stilongs på under skjørtet liksom?

Gammel 07-06-07, 23:05   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så artig! Jeg har hele tiden vært helt bestemt på at tights skulle jeg aldri ha, men i de siste har jeg faktisk vært fristet til å kjøpe et par for å prøve

Gammel 07-06-07, 23:11   #5
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det tenker jeg på også. Men tights utgår nok med høye kneløft her. Fotballegger og tights er vel ikke den beste kombinasjonen.

Gammel 08-06-07, 09:03   #6
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg begynte med tights i fjor sommer, og har vært frelst siden.

Tights og tunika, eller tights og lang singlet passer meg helt utmerket!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 09:06   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 08-06-07, 09:08   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det trodde jeg også, men det er faktisk svalt og deilig. Jeg gikk tur i går og tok tights under kjolen fordi jeg har så store lår. Det var kjempedeilig. Ble ikke noe svett på bena. Ikkeno gnissing.
(Kanskje litt vanskelig å forstå hva jeg mener hvis man ikke har lår som gnisser. :deler: )

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 09:11   #9
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva sjokkerte deg?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 09:15   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At noen er frelst på tights... Personlig synes jeg det er forferdelig stygt (på meg, altså), men jeg ser jo at det kan være fint på andre.
Jeg hadde bare ikke trodd det var så utbredt som det viste seg i denne tråden.

Gammel 08-06-07, 09:21   #11
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt det i alle år, for jeg har store lår som gnisser seg inntil hverandre og får gnagsår om det er varmt og jeg har kjole på. Ja, også syns jeg egentlig det er fint.

Gammel 08-06-07, 10:56   #12
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte min første i går . Synes det ble bra men har kun en tunika. Alle andre jeg har prøvd ser jeg bare gravid ut i . Men har hvertfall et sett med tights og tunika

Gammel 08-06-07, 11:17   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

DET har jeg blitt !

Hadde jeg ALDRI trodd. Men det er jo så genialt, godt og enkelt!

Hadde på tunkia i dag.. med hvit tights under.. så deilig svalt!
Og så slipper man å bli svett mellom låra og alt det der

Prøvde det under dongeriskjørt og, ble ikke ille det heller

:frelst:

Er i samme frelstklubb som deg Guniss!!

Genialt under lit lange skjorter etc og deilig å ha på!!!

Gammel 08-06-07, 11:21   #14
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte to tights her forleden, enda det ikke er lenge siden jeg sverget at det skulle jeg ihvertfall ALDRI bruke noen gang!

Men - de jeg kjøpte er litt lange, de går ned til anklene. Innbiller meg at de som går til rett nedenfor knærne er penere når man ikke har så lange ben. Jaja, jeg får tromle dem litt og se om det hjelper.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 12:00   #15
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er fortsatt i kategorien "aldri i verden om jeg skal ha det". Jeg synes rett og slett at det er grusomt stygt, selv om jeg skjönner at det kan vaere praktisk. Jeg er selv en slank 36 störrelse med pene ben, men synes jeg blir seende klumpete ut med tights (ja, jeg har prövd). Jeg skjönner ikke hva som er galt med bare bein eller strömpebukser eller kjole utenpaa bukse. Det er mulig at jeg ikke har funnet de "riktige" kombinasjonene til dette eller at jeg er for gammel, men jeg er altsa ikke frelst.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 12:04   #16
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg er fortsatt i kategorien "aldri i verden om jeg skal ha det". Jeg synes rett og slett at det er grusomt stygt, selv om jeg skjönner at det kan vaere praktisk. Jeg er selv en slank 36 störrelse med pene ben, men synes jeg blir seende klumpete ut med tights (ja, jeg har prövd). Jeg skjönner ikke hva som er galt med bare bein eller strömpebukser eller kjole utenpaa bukse. Det er mulig at jeg ikke har funnet de "riktige" kombinasjonene til dette eller at jeg er for gammel, men jeg er altsa ikke frelst.

Bare vent, snart ender du opp med tights du og.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 19:36   #17
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Elsker tights, har de i grå, hvite, sorte og brune
Men de må helst være av typen som ikke går helt ned til anklene, og slettes ikke blondekant!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 19:49   #18
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Elsker de ikke, men erikke langt unna..
Det som er digg er at man ikke blir svett mellom låra.

Gammel 08-06-07, 20:09   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vil bare påpeke at jeg har fotball-legger tusen!
Jeg er helt klar over at det kanskje er sånn at jeg ikke kler det helt optimalt, men det driter jeg faktisk i nå

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 20:15   #20
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Tightsfrelst!

Jeg har lenge tenkt at det skal jeg ALDRI ha.
Men, nå har jeg tenkt at jeg skal kjøpe et par å prøve, under bla. OM tunikaene mine. For det er varmt med olabukse under nå i disse dager, enn om jeg bretter de opp til rett under knærne.
Jeg kan tenke meg at jeg også blir frelst

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.