|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Gluten- og melkefri middag til mange på en timeVi får huset fullt av gjester i ettermiddag, og jeg skal lage en sommerlig gluten og melkefri middag til 7 voksne og 9 barn på en time. Nå som jeg står foran oppgaven er det eneste jeg kommer på ting med mel, melk og helst begge to.
![]() |
#4 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gluten og melkefri middag til mange på en timeGrillmat med ris og salat.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gluten og melkefri middag til mange på en timeSommerskinke med kokt blomkål, asparges, oppkuttet agurk, tomat, paprika, nypoteter. Serveres egentlig med remulade men jeg har ikke kunnskap nok til å vite om det er gluten/melkefritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Gluten og melkefri middag til mange på en time
Husk å lese på innholdsfortegnelsen på pølser, marinert kjøtt og sånt, så er jo grillmat gull!
![]() |
#10 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Gluten og melkefri middag til mange på en timeGilde go og mager pølser er gluten og melkefrie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trøtt
|
![]() Sv: Gluten og melkefri middag til mange på en time
Godt poeng. Ja, det er cøliaki. Takk for tips.
![]() |
#12 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Gluten- og melkefri middag til mange på en timeTil neste gang er chili con carne en sikker vinner. Gluten- og melkefri.
![]() |
#13 |
Trøtt
|
![]() Sv: Gluten- og melkefri middag til mange på en timeNeste gang blir det chili con carne eller taco. I går ble det grill og det ble litt ambisiøst på så kort tid, mest fordi jeg er sta og skal lage potetsalat fra bunn osv da....
![]() |
#14 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Gluten- og melkefri middag til mange på en timeKristin Koker har mange gode tips for gluten- og melkefri mat.
![]() |
|
|