|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Når spiste du majones sist? | |||
Denne uka |
![]() ![]() ![]() ![]() |
69 | 40,59% |
Siste 14 dager |
30 | 17,65% |
Siste måned |
21 | 12,35% |
Siste år |
30 | 17,65% |
Forrige århundre |
20 | 11,76% |
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Når spiste du majones sist?Var å handlet i sted - vi skal ha reker med hvitt brød og majones neste uke - og da jeg kjøpte majonesen kom jeg på at jeg faktisk ikke kan huske når jeg siste spiste det! Ble litt overrasket ... Mener jeg har spist hjemmelaget (grusom, bommet på mengden olivenolje) aoli i løpet av 2015.
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Spiser kun majones til reker - altså ikke så veldig mange ganger i løpet av et år.
![]() |
#3 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Jeg spise mills majones nesten daglig. Under ost og skinke, eller under ost og chorizo.
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Når spiste du majones sist?
Ja, vi spiser også majones til krabbe, men det spiser vi bare ... hvert 2-3 år
![]() |
#5 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Forrige uke. Makrell i tomat med majones på topp (lunsj). Må ha vanlig majones. Lettmajones kan jeg ikke utstå. Bruker en del majones til reker. Men det har vi ikke så ofte. Barna liker ikke majones. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Eg spiser majones på hardkokt egg og til reker. Ikkje så veldig ofte, med andre ord. Ender som regel opp med å kjøpe ei ny tube kvar gong eg har planlagt å bruke det og kaste fire utgått-på-dato-tuber når eg rydder i pålegget.
![]() |
![]() |
#8 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Må er det nok et halvt års tid siden sist, men i perioder spiser jeg det på ost- og skinkesandwich eller salamiskive, og da blir det nok nesten hver dag i en to-treukersperiode, men så går det ei stund til jeg får lyst på det igjen. Av og til har vi hjemmelagd majones med sennep som salatdressing, av og til aioli. Jeg spiser ikke reker, så ingen majones der.
![]() |
![]() |
#9 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Jeg spiser majones på makrell i tomat, og av og til på leverpostei og på skinke. Men det går veldig i perioder, da. Og bruker det på reker, men det har vi veldig sjelden. Nå er jeg inne i en knekkebrød-med-skinke-og-majones-periode.
![]() |
#10 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Hadde i hjemmelaget potetsalat for to dager siden. Nyåpnet tube, men siden den var egentlig veldig gått ut på dato kastet jeg den etterpå. Jeg har sluttet med majones, men liker det godt. Spiser på reker og krabbe, da.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Til reker, og har det i potetsalat eller eggsalat når jeg lager selv. Skrev siste måned, men jeg kom på at det så ut til å være majones i noe maki jeg spiste i dag.
![]() |
#12 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Spiser reker hver fredag, har alltid majones i kjøleskapet.
![]() |
#13 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Eg svarte før pollen, men kryssa av på siste månad. Trur eg hadde majones ein gong i påska, sist.
![]() |
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Majones |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Jeg spiser majones hvis vi har det. Majo på makrell i tomat med egg oppå er så fantastisk at det nesten ikke går an å beskrive det.
![]() |
#17 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Når spiste du majones sist?I dag, på spekepølse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Borte
|
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Vi hadde reker i lunsjen i dag. Og så spiste jeg det på egg i lunsjen i går. Hjemme spiser jeg så godt som aldri majones.
![]() |
#19 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Når spiste du majones sist?På onsdag, faktisk. Da kjøpte jeg en ferdigsmurt baguette til lunsj.
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Når spiste du majones sist?Jeg spiser majones kun når jeg spiser reker og loff. Vi hadde reker og loff fredag for ei uke sida. Jeg husker ikke forrige gang.
![]() |
|
|