|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kinobursdag på hverdag... som slutter klokken 20.15 for 2.klassinger. Yay or nay?
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kinobursdag på hverdag...Hvor langt er det hjem da? Jeg hadde selvfølgelig ikke nektet Hiawata å være med på en bursdag så sent, men han hadde jo kanskje ikke vært i seng før 2130, og det hadde vært altfor sent for ham på en ukedag i andre klasse. Jeg hadde aldri invitert til det selv.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kinobursdag på hverdag...Det vet jeg hadde blitt dårlig mottatt da eldste gikk i 2-klasse. Jeg husker veldig mange synes det var for sent å være i svømmehallen til kl. 20, og jeg ble overrasket over hvor mange som la seg relativt tidlig.
![]() |
![]() |
#7 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Kinobursdag på hverdag...Jeg vet jo hvor dere bor og hvor kinoen er, og det er jo ikke en voldsom transportetappe etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kinobursdag på hverdag...Knerten, høstbarn i 3. klasse, har sjakktrening til 20 en gang i uka, og det har jeg ikke tenkt på som problematisk i det hele tatt.
![]() |
![]() |
#12 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kinobursdag på hverdag...Ville vært alt for sent for jenta her så jeg hadde ikke satt særlig pris på det. Helgedag, ja. Ukedag, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Kinobursdag på hverdag...Her prøver vi på at førsteklassingen skal være ute i senga innen klokka 20, så hadde blitt litt sent her. Spesielt siden hun deler rom med broren og det gjerne blir litt tull dersom de legger seg samtidig. Men hadde nok gått bra som et engangstilfelle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Kinobursdag på hverdag...Jeg synes det er for sent, andreklassingen legger seg til den tiden, men jeg hadde ikke nektet ham å bli med om det kom en slik invitasjon.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kinobursdag på hverdag...Vi hadde fikset det for en bursdag. Man vet jo som regel om sånt litt i forveien, og da kan det planlegges litt også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kinobursdag på hverdag...Mine la seg kl.19 i 2. klasse, så vi hadde nok takket nei. De trengte den søvnen og la seg nok tidligere noen dager også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Kinobursdag på hverdag...Med mindre det skjer noe helt ekstremt med søvnbehovet til poden, kommer han aldri i verden til å være oppe til 20 på vanlige hverdager når han går i 2. klasse.
![]() |
![]() |
#20 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kinobursdag på hverdag...Hadde ikke vært noe problem her. Hun la seg vel i 21 tiden i 2. klasse. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|