Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-13, 16:18   #1
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Sivigermor har i mange år jaktet på den enliters tekannen til Sundborn-serviset fra Rörstrand. Hun er ikke noen stor internett-bruker, så jeg tenker at det kan være mulig å få tak i den for henne på nett, selv om hun ikke har lyktes på alle kjøkkenutstyrsforetningene hun har vært innom. Har forsøkt epla, google og finn, men det er sikkert flere muligheter der ute. Noen som har gode tips?

Hun er virkelig verdens beste svigermor som står på natt og dag for barna og barnebarna sine, så det hadde vært gøy å virkelig kunne glede og overraske henne.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 16:26   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

En slik?

Du må ha bilde, vet du, Fakse - da blir det lettere for folk.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 16:28   #3
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å glede svigermor - hvor får jeg tak i tekanne til Sundborn servise?

Prøvd qxl? Jeg har fått (dyrt nok) komplettert arvet servise der.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 16:36   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøv på glassmagasinet alnyglass.no - de ligger på Eidsvoll av alle steder, men sender. De har fått fatt flere slike aparte ting for meg - ser de har Rorstrand Sundborn so bestillingsverk, kanskje de kan skaffe kunna selv om den ikke står på sidene deres?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 16:42   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Jeg har en gammel klassevenninne som driver bruktsalg av slikt. Jeg sender henne en mail og hører hva hun har på lur.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 27-01-13, 16:44   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller høre med produsenten, siden den ser ut til å være utgått? :rema1000:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 20:08   #7
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

En slik?

Du må ha bilde, vet du, Fakse - da blir det lettere for folk.

Det har du rett i, skal se om jeg finner. Tror det er kaffekannen du har funnet bilde av der, den er høyere, mens tekannen er liten og rund sånn som en tekanne skal være.

Gammel 27-01-13, 20:10   #8
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Prøv på glassmagasinet alnyglass.no - de ligger på Eidsvoll av alle steder, men sender. De har fått fatt flere slike aparte ting for meg - ser de har Rorstrand Sundborn so bestillingsverk, kanskje de kan skaffe kunna selv om den ikke står på sidene deres?

Takk for tips. Som du selv fant ut er den utgått fra produsenten, og jeg har faktisk sendt dem mail en gang for å sjekke. De har ingen på lager dessverre, ellers ville det jo vært grei skuring. Må nok bli "second hand" her.

Gammel 27-01-13, 20:13   #9
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Standard

Her er bilde. Det er fra en utgått akusjon på en svensk nettside, så jeg vet ikke hvor lenge det blir liggende.

Det finnes også en kanne som er mye større, 2-3 liter tipper jeg, men det er ikke den jeg er på jakt etter.

Gammel 27-01-13, 20:20   #10
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Prøvd qxl? Jeg har fått (dyrt nok) komplettert arvet servise der.

Nei, takk for tips, hadde glemt at de fantes

Tror jeg kan finne på å betale ganske mye for denne gitt...

Gammel 27-01-13, 20:21   #11
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hm. Jeg har en gammel klassevenninne som driver bruktsalg av slikt. Jeg sender henne en mail og hører hva hun har på lur.

Du er en knupp!

Gammel 27-01-13, 20:21   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Nei, takk for tips, hadde glemt at de fantes

Tror jeg kan finne på å betale ganske mye for denne gitt...

Svigermoren din er jammen heldig som har deg som svigerdatter.

Jeg håper du finner den!

Gammel 27-01-13, 20:23   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden bør flyttes til svigermorunderforumet!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 20:26   #14
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Denne tråden bør flyttes til svigermorunderforumet!

Kjøp og salg av svigermødre?

Gammel 27-01-13, 20:28   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Kjøp og salg av svigermødre?

For eksempel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 20:42   #16
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Synd det ikke er bokser fra Rørstrand du trenger. Lykke til i jakten!

Gammel 04-10-13, 10:51   #17
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Standard

Drar opp denne jeg, i tilfelle noen andre har forslag eller noen har kommet på noe nytt. Jeg leter nemlig fortsatt!

Gammel 04-10-13, 11:11   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er jammen standhaftig!

Gammel 04-10-13, 11:13   #19
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Standard

Er det nå jeg skal innrømme at jeg har søkt ukentlig på Tradera, Finn og Blocket siden jeg startet denne tråden uten suksess? Besettelsen noen?

Gammel 04-10-13, 11:15   #20
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

http://www.rove.de/c0_447_460/p97594...ml?language=en
Sende de en mail . Det står at det er to tilgjengelig men litt skeptisk i og med at de ikke har et bilde av den .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.