|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Isekk eller søppeltaxi?Jeg vil gjerne høre deres erfaringer. Jeg har muligheten for å få heist på plass en Isekk, og muligheten for å få rygget inn en søppeltaxi. Tilgjengeligheten skulle ikke spille noen rolle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Isekk eller søppeltaxi?Jeg la ut annonse på Småjobb hos finn.no i forrige uke, gjaldt kun hageavfall. Gjorde raskt avtale med en mann og alt ble hentet i går. Vi fylte en stor Mercedes varebil. For oss hadde isekk blitt dyrere.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Isekk eller søppeltaxi?Har prøvd søppeltaxi, det var bare utrolig flott, så masse plass, vi hadde MYE søppel. Det ble ikke halvfullt i bilen engang og vi betalte rundet 400 kr. Utrolig flott tilbud som vi kommer til å benytte oss mere av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Isekk eller søppeltaxi?Oi, det var billig med 400 kroner for søppeltaxi. Kanskje det er dyrere nå? Ut fra dette regner jeg med at det blir 1500, minst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Isekk eller søppeltaxi?http://trv.no/renholdsverkets-avfallstaxi/ herfra bestilte vi, om du ikke bor i Trondheim er det sikkert andre priser, men er jo lurt å sjekke om renholdsverkene der du bor har noe lignende. Veldig fornøyd og bra pris som sagt, og den kunne komme 2 dager etter på vi bestilte. Sist redigert av Tranquil : 05-10-15 kl 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Isekk eller søppeltaxi?I Stavanger kommer "renovasjonen" og henter grovavfall kostnadsfritt. Minimum en kubikk, men maks tre. Og man kan bestille to hentinger i året. Genial ordning!
![]() |
#7 |
![]() Sv: Isekk eller søppeltaxi?
Tusen takk, dette var jo mye billigere enn det jeg fant selv! Lønner seg ikke å leie henger! Sist redigert av Mrs. S : 05-10-15 kl 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Isekk eller søppeltaxi?Nå står sekkene ute og venter. Huff, jeg lurer på om jeg har satt ut for mye. 12 svarte sekker, og litt småting. To stumtjenere i biter, et ødelagt forballspill, en cd hylle, bare 1 m høy sånn cirka, 1 eske bøker, et velbrukt Ikea malestativ. Håper det ikke regner i natt, jeg hadde ikke tid til å sette fram alt før jeg drar på jobb. Sist redigert av Mrs. S : 09-10-15 kl 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2016
![]() |
![]() Sv: Isekk eller søppeltaxi?Avfallsekker er greit, forsøkte det når vi bodde i Oslo. Men lange lister måtte kappes for å få plass i posene. Ble mye jobb. Har benytte oss av avfallstaxi. Var mye rimeligere enn container og de tok seg av bæring og sortering da alt lå i en stor haug. Kjempefornøyd med Øhrn avfallstaxi. Vi betalte 3200 kroner for et containerlass. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|