|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() Nyttårsdessert - Kva kan eg bruke pistasjkrem til?Eg fekk ein gaveboks med diverse spennande ting frå Oliviers til bursdagen min. Er det nokon her som har prøvd pistasjkremen dei selgjer og har forslag til ein dessert med pistasjkrem?
![]() |
![]() |
#2 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Nyttårsdessert - Kva kan eg bruke pistasjkrem til?Her har jeg laget små mandelbunnet (farget i 2 farger, men det er bare jåleri), la oppdelte jorbdærbåter på en bunn, fylte med pistasjekrem, ny bunn oppå og pyntet litt. Supergodt.
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Nyttårsdessert - Kva kan eg bruke pistasjkrem til?Det såg veldig både godt og delikat ut. Bruker du same oppskrift som du ville brukt til suksessterte til mandelbunn?
![]() |
![]() |
#4 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Nyttårsdessert - Kva kan eg bruke pistasjkrem til?Beklager sent svar, jeg logget av i går formiddag og fikk ikke tid å logge på igjen.
![]() |
#6 |
Audacious
|
![]() Sv: Nyttårsdessert - Kva kan eg bruke pistasjkrem til?Du kan dyppe jordbær i den. Eller dyppe kjeks i den. Eller dyppe fingeren i den. Så mange muligheter!
![]() |
#8 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Nyttårsdessert - Kva kan eg bruke pistasjkrem til?Det blei sjokolademousse i staden på grunn av nøtteallergi blant gjestene. Så eg har framleis eit uåpna glass pistasjkrem. Liker tanken på å dyppe fingrane i den.
![]() |
![]() |
#10 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Nyttårsdessert - Kva kan eg bruke pistasjkrem til?
Som kanelsnurrer då? Høyrdest godt ut.
![]() |
![]() |
|
|