Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til datter 7 år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-15, 21:03   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Julegave til datter 7 år

Jeg tenger hjelp, det er jo snart jul og jeg aner enda ikke hva lille frøken skal få til jul, hun har ingen spesielle ønsker og det føles litt håpløst. Hva får deres jenter i samme alder til jul i år?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-15, 21:09   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til datter 7år

Dette får hun som jeg vet om av forskjellige.
Treningsklær, nattlys fra SPRELL, støvletter, mannekeng fra IKEA, stor gymmatte, metalldetektor. Det er det jeg kommer på i slengen.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-15, 21:17   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har kjøpt spillet villkatten, klær, petshop-dyr (etter ønske) men søstra får mobiltelefon så hun får jo ingenting sett i forhold til det.

Hun har faktisk nevnt at hun ønsker seg skøyter, men vi har liggende noen i passe størrelse, så det kommer vi ikke til å kjøpe.

Gammel 20-12-15, 21:17   #4
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Hoho, jeg fant endelig ledige Disney on Ice billetter! Så da er deler av gaven i boks. Latterlig dyre men. De ble enda mer latterlig dyre når jeg fant ut at vi måtte kjøpe middag også for å få billettene.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen

Sist redigert av Frøy : 20-12-15 kl 21:27.
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-15, 21:23   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ei på 6 år. Hun får en elsa-dukke med mikrofon, frost sengetøy og et dansespill og et karaokespill til wii u.

Av andre vet jeg at hun får plusplus og rattkjelke.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-15, 21:59   #6
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jenta her også 7, ønsker seg rulleskøyter og snowracer (?). Slik sparkesykkelsak, bare til bruk på snø. Siden snøen ser ut til å utebli så kjøper jeg trolig rulleskøyter til henne. Ellers har nettopp hatt bursdag og da fikk hun bla spillet villkatten, Elsa-dukke med mikrofon, Rapunzeldukke, slike perler man lager mønster av og sprayer vann på slik at de fester seg sammen og armbåndsur. Klokka var kjekk siden de nettopp har begynt å lære klokka på skolen, plutselig går det som en lek å lære. Plusplus tenker jeg også å kjøpe til henne, det liker hun å holde på med på SFO. Av faren tror jeg hun får verktøykasse med innhold. Synes klær er fine gaver også jeg, selv om det kanskje ikke er det de ønsker seg mest selv.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-15, 22:09   #7
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

SandsAlive, strikkering (sånn ring til å strikke lue), et broderingssett med tegna mønster på, sminke, treningsklær, nytt sengetøy, ny drikkeflaske, ny sykkelhjelm, ny fleecejakke, osv.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-15, 22:14   #8
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Newton-familiespill, bøker, barbie, monster Hight dukker, vekkeklokke, kinestetisk sand, utkledningsklær, konsert billetter, rullesko, skøyter, klær, pet shop?

Dette er ting jeg tror hadde falt i smak hos min bonusdatter på syv år

Gammel 20-12-15, 22:40   #9
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julegave til datter 7 år

Jeg vet en venninnes datter på syv får sånn fugl i bur (ja, ikke ekte), lego friends og Anna kjole. Til bursdagen nå nylig fikk hun koffert fra Samsonite.

Gammel 20-12-15, 22:53   #10
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Min yngste datter er 8 år og får dette til jul som jeg vet om(fra oss og diverse andre): Barbie, keyboard, mikrofon med auto-tune, kinetisk sand, smykkeskrin, robothund, nattøy, lange kosestrømper, strikkestudio, krusedullkaja og Lego Friends.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-15, 22:57   #11
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Min yngste på lik alder (riktignok gutt) får skøyter, morgenkåpe og spill til ps4.

Gammel 20-12-15, 23:35   #12
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra oss foreldrene får jenta mi på 8 år kunstløpskøyter og støvletter, begge deler stod på ønskelista. I tillegg får hun mikrofon som kan brukes til nettbrett eller telefon. Fra ulike besteforeldre får hun dunjakke, brettspill (sammen med søsknene) + Bergans ullundertøy, og snow kick. Fra en onkel får hun rullesko. Fra storesøstra får hun og broren en globus med lys inni sammen, det ønsker hun seg også.

Til 8-årsdagen fikk hun Pennyboard fra oss, og fra besteforeldre fikk hun smarttelefon (det var fra mormora, som for lenge siden bestemte at hun ville gi alle barnebarna sin første mobiltelefon, når foreldrene bestemte at de var gamle nok) og trillekoffert. Til jul i fjor fikk hun blant annet ishockeykølle, treningsdressen til fotballklubben, telt (sammen med søsknene), høyttaler til nettbrettet ...

Gammel 21-12-15, 09:04   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Til de to 7-åring ene jeg handler til , har jeg kjøpt:
Akematte
Loomband og violetta kjole

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-15, 09:12   #14
Simone

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min 8-åring får morgenkåpe, pysj og tøflar av julenissen. Av søskena får ho ei morsom faktabok om kroppen av samme forfatter som bøkene om Gutta i Trehuset. Av meg og pappaen får ho spelet Twister og 500 kr som skal gå til sparegrisen. Ho sparar nemlig til TV på rommet.

Eg veit også at ho ønsker seg ein sånn FurReal hund som det blir reklamert for på TV. Den bjeffar og lograr og beveger seg. Den får ho av Bestemor.
Eigentlig vil ho ha ein ekte valp, men det utgår!

Gammel 21-12-15, 09:14   #15
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Husets nybakte åtteåring får abonnement på Donald fra oss.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-15, 10:35   #16
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Vår jente på 8 år får dyr pressang i år, en blå vx. Fant den på salg til 999,-

Gammel 21-12-15, 10:54   #17
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vår sjuåring får Lego Elves- slott (Skyras magical castle eller noe lignende) og nattpysj (lillejulaften) også får hun den nye illustrerte Harry Potter- boka (fra nissen).

Gammel 21-12-15, 14:04   #18
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Vår jente på 8 år får dyr pressang i år, en blå vx. Fant den på salg til 999,-

Hva er vx?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-15, 18:11   #19
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Det er en sparkesykkel. Passer bra siden det ikke er snø her likevel.

Gammel 21-12-15, 21:33   #20
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Vår 7-åring er gutt. Han får henholdsvis Lego (Star Wars Millenium Falcon- det blir fantastisk!) og penger som han kan spare til iPhonen han så gjerne vil ha.

Ting han ellers ønsker seg (og noe av det får han også).
Penger til iPad/iPhone.
Lego Dimensions.
Det nye Skylandersspillet + figurer.
Bøker (Gutta i Trehuset, En pingles dagbok).
Klær av typen skatemerke.

Han får sommerdunjakke fra Isbjørn av Svigermor. Det er et lurt plagg, synes jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.