|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() Julegave til datter 7 årJeg tenger hjelp, det er jo snart jul og jeg aner enda ikke hva lille frøken skal få til jul, hun har ingen spesielle ønsker og det føles litt håpløst. Hva får deres jenter i samme alder til jul i år?
![]() |
#2 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til datter 7årDette får hun som jeg vet om av forskjellige.
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Julegave til datter 7årVi har kjøpt spillet villkatten, klær, petshop-dyr (etter ønske) men søstra får mobiltelefon så hun får jo ingenting sett i forhold til det.
![]() |
#4 |
I endring
|
![]() Sv: Julegave til datter 7årHoho, jeg fant endelig ledige Disney on Ice billetter! Så da er deler av gaven i boks. Latterlig dyre men. De ble enda mer latterlig dyre når jeg fant ut at vi måtte kjøpe middag også for å få billettene.
2004 og 2008 Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen Sist redigert av Frøy : 20-12-15 kl 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Julegave til datter 7årJeg har ei på 6 år. Hun får en elsa-dukke med mikrofon, frost sengetøy og et dansespill og et karaokespill til wii u. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til datter 7årJenta her også 7, ønsker seg rulleskøyter og snowracer (?). Slik sparkesykkelsak, bare til bruk på snø. Siden snøen ser ut til å utebli så kjøper jeg trolig rulleskøyter til henne. Ellers har nettopp hatt bursdag og da fikk hun bla spillet villkatten, Elsa-dukke med mikrofon, Rapunzeldukke, slike perler man lager mønster av og sprayer vann på slik at de fester seg sammen og armbåndsur. Klokka var kjekk siden de nettopp har begynt å lære klokka på skolen, plutselig går det som en lek å lære. Plusplus tenker jeg også å kjøpe til henne, det liker hun å holde på med på SFO. Av faren tror jeg hun får verktøykasse med innhold. Synes klær er fine gaver også jeg, selv om det kanskje ikke er det de ønsker seg mest selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Julegave til datter 7årSandsAlive, strikkering (sånn ring til å strikke lue), et broderingssett med tegna mønster på, sminke, treningsklær, nytt sengetøy, ny drikkeflaske, ny sykkelhjelm, ny fleecejakke, osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til datter 7årNewton-familiespill, bøker, barbie, monster Hight dukker, vekkeklokke, kinestetisk sand, utkledningsklær, konsert billetter, rullesko, skøyter, klær, pet shop?
![]() |
#9 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julegave til datter 7 årJeg vet en venninnes datter på syv får sånn fugl i bur (ja, ikke ekte), lego friends og Anna kjole. Til bursdagen nå nylig fikk hun koffert fra Samsonite.
![]() |
#10 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Julegave til datter 7 årMin yngste datter er 8 år og får dette til jul som jeg vet om(fra oss og diverse andre): Barbie, keyboard, mikrofon med auto-tune, kinetisk sand, smykkeskrin, robothund, nattøy, lange kosestrømper, strikkestudio, krusedullkaja og Lego Friends. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julegave til datter 7 årMin yngste på lik alder (riktignok gutt) får skøyter, morgenkåpe og spill til ps4.
![]() |
#12 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Julegave til datter 7 årFra oss foreldrene får jenta mi på 8 år kunstløpskøyter og støvletter, begge deler stod på ønskelista. I tillegg får hun mikrofon som kan brukes til nettbrett eller telefon. Fra ulike besteforeldre får hun dunjakke, brettspill (sammen med søsknene) + Bergans ullundertøy, og snow kick. Fra en onkel får hun rullesko. Fra storesøstra får hun og broren en globus med lys inni sammen, det ønsker hun seg også.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Julegave til datter 7 årMin 8-åring får morgenkåpe, pysj og tøflar av julenissen. Av søskena får ho ei morsom faktabok om kroppen av samme forfatter som bøkene om Gutta i Trehuset. Av meg og pappaen får ho spelet Twister og 500 kr som skal gå til sparegrisen. Ho sparar nemlig til TV på rommet.
![]() |
#16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til datter 7 årVår jente på 8 år får dyr pressang i år, en blå vx. Fant den på salg til 999,-
![]() |
#17 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til datter 7 årVår sjuåring får Lego Elves- slott (Skyras magical castle eller noe lignende) og nattpysj (lillejulaften) også får hun den nye illustrerte Harry Potter- boka (fra nissen).
![]() |
#19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegave til datter 7 årDet er en sparkesykkel. Passer bra siden det ikke er snø her likevel.
![]() |
#20 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Julegave til datter 7 årVår 7-åring er gutt. Han får henholdsvis Lego (Star Wars Millenium Falcon- det blir fantastisk!) og penger som han kan spare til iPhonen han så gjerne vil ha.
![]() |
|
|