Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Bestilling fra Lego.com

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-15, 08:36   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bestilling fra Lego.com

Jeg har bestilt en julegave derfra i år og begynner å bli litt nervøs. Bestilte gaven den 1 desember og den 4 desember fikk jeg en mail om at den var sendt med et sporingsnummer som skulle virke i løpet av 24 timer. Når det hadde blitt den 9 og sporingen ikke virket ennå sendte jeg en mail til kundeservice som jeg ennå ikke har fått svar på.

Kan jeg regne med at den kommer til jul? Eller bør jeg begynne å tenke på alternative julegaver? For jeg har ikke mulighet til å finne samme legosett i butikkene her og det var en så utrolig perfekt gave.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 08:44   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestilling fra Lego.com

De har ikke et telefonnummer da?

Jeg synes det har gått veldig greit å bestille derfra tidligere i hvert fall.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 08:45   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta bilde av legoesken og lage et "gavekort" til mottaker? Si at gaven er på vei i posten?

Om den ikke rekker fram i tide, mener jeg.

Og ja, ring dem.

Gammel 15-12-15, 10:28   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville ringt. Min erfaring med kundeservice der er upåklagelig.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-15, 15:01   #5
zinatara

zinatara sin avatar

zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ringte dem og fikk snakke med noen. De da at DHL hadde gjort en feil og stoppet forsendelsen i tollen. Men at de regnet med at det ble sendt videre i løpet av en dag eller to og at jeg skulle ha det i tide til jul. Så krysser fingrene for det.

Gammel 17-12-15, 13:58   #6
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Nå er jeg litt spent på hva som skjer her. For et par dager siden fikk jeg et nytt sporingsnummer fra Lego og i dag ringte DHL for å avtale levering i morgen. Men samtidig sier postappen at det originale sporingsnummeret er på vei og vil komme til postkontoret på 23 desember. Så får jeg plutselig dobbelt opp nå? Regner med jeg bare får la den siste gå i retur, men rart at de ikke har sendt mail om det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:25.