|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bestilling fra Lego.comJeg har bestilt en julegave derfra i år og begynner å bli litt nervøs. Bestilte gaven den 1 desember og den 4 desember fikk jeg en mail om at den var sendt med et sporingsnummer som skulle virke i løpet av 24 timer. Når det hadde blitt den 9 og sporingen ikke virket ennå sendte jeg en mail til kundeservice som jeg ennå ikke har fått svar på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Bestilling fra Lego.comDe har ikke et telefonnummer da?
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Bestilling fra Lego.comTa bilde av legoesken og lage et "gavekort" til mottaker? Si at gaven er på vei i posten?
![]() |
#5 |
![]() Sv: Bestilling fra Lego.comRingte dem og fikk snakke med noen. De da at DHL hadde gjort en feil og stoppet forsendelsen i tollen. Men at de regnet med at det ble sendt videre i løpet av en dag eller to og at jeg skulle ha det i tide til jul. Så krysser fingrene for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Bestilling fra Lego.comNå er jeg litt spent på hva som skjer her. For et par dager siden fikk jeg et nytt sporingsnummer fra Lego og i dag ringte DHL for å avtale levering i morgen. Men samtidig sier postappen at det originale sporingsnummeret er på vei og vil komme til postkontoret på 23 desember. Så får jeg plutselig dobbelt opp nå? Regner med jeg bare får la den siste gå i retur, men rart at de ikke har sendt mail om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|