|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Jeg leter etter en bok om britiske landsbyer og hus eller noe sånnJeg mener jeg så reklame for en idyllisk sak av en bok, en rundreise i britiske landsbyer med bilder og slike ting (god beskrivelse Sist redigert av apan : 04-11-15 kl 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg leter etter en bok om britiske landsbyer og hus eller noe sånn
![]() |
#3 |
I mål
|
Der ja! Tusen takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg leter etter en bok om britiske landsbyer og hus eller noe sånnLinken funker ikke hos meg, men er det "Drømmen om den engelske landsbygda"? Den språkvasket jeg.
![]() |
#5 |
I mål
|
Linken virket ikke her heller, men jeg kopierte inn nettadressen i ny nettleser og da gikk det bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg leter etter en bok om britiske landsbyer og hus eller noe sånnVirker ikke for meg heller, viser det seg. Bra du visste råd!
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg leter etter en bok om britiske landsbyer og hus eller noe sånnDet var morsomt å se boken i bokhandelen, med bilder - det er jo nærmest en praktbok, og den gir selvsagt et helt annet inntrykk enn når man bare ser teksten. Men jeg likte teksten, altså; den er fin å koselese, men kan sikkert brukes til praktisk planlegging også.
![]() |
#8 |
I mål
|
Det høres bra ut. Mamma liker godt koselesing, men i tillegg er dette et område som det kunne vært realistisk for henne å planlegge en tur med pappa i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg leter etter en bok om britiske landsbyer og hus eller noe sånnÅhhh!
![]() |
|
|