Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ny oppvaskmaskin

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-15, 12:35   #1
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny oppvaskmaskin

Pumpa på oppvaskmaskinen vår har ryke og vi må kjøpe ny (helst ganske raskt). Eg tar gjerne i mot innspel på oppvaskmaskinar som FP er fornøgd eller misfornøgd med.

Den som er øydelagt nå er frå IKEA og den skal vi ikkje ha igjen. Vi ønsker oss ein modell med bestikkskuff øverst og vi har plass til ein som er 60 cm. breid i kjøkkeninnredninga.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-15, 19:01   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny oppvaskmaskin

Vi har en Miele XL med bestikkskuff, og er særs fornøyd. Vasker godt, stille, god plass til å stable, justering på både øverste skuff og bestikkskuff, alt etter hvor man har mest plasskrevende ting.

Dyr da, er vel eneste ankepunktet. Jeg husker ikke pris eksakt, men jeg vet den var dyrere enn jeg ville betalt selv, men mannen trumfet det gjennom (og betalte).

Den går akkurat nå, jeg kan sjekke modellnr etterpå.

Gammel 31-10-15, 19:57   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøpte denne i sommer. For meg var lavest mulig støynivå aller viktigst (pga åpen løsning), med bestikkskuff på andreplass. Jeg er kjempefornøyd.

Gammel 31-10-15, 20:00   #4
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg kjøpte denne i sommer. For meg var lavest mulig støynivå aller viktigst (pga åpen løsning), med bestikkskuff på andreplass. Jeg er kjempefornøyd.

Linken virker ikkje...

The glass is refillable.
Gammel 31-10-15, 20:02   #5
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Vi har en Miele XL med bestikkskuff, og er særs fornøyd. Vasker godt, stille, god plass til å stable, justering på både øverste skuff og bestikkskuff, alt etter hvor man har mest plasskrevende ting.

Dyr da, er vel eneste ankepunktet. Jeg husker ikke pris eksakt, men jeg vet den var dyrere enn jeg ville betalt selv, men mannen trumfet det gjennom (og betalte).

Den går akkurat nå, jeg kan sjekke modellnr etterpå.

Eg har jo høyrd veldig mykje positivt om Miele, sjølv om dei er dyre. Vi såg på ein som var nedsatt tom. i morgon, på Lefdal, så modell-nummer er veldig interessant.

The glass is refillable.
Gammel 31-10-15, 20:30   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Vi har en electrolux som er HELT GRUSOM, men den har ikke bestikkskuff da, så det er kanskje ingen fare for at du kjøper en slik? Problemet er 3: den bråker, skuffene er SMÅ, og den er håpløs å stable i, særlig glass.

Vi har en Siemens på hytta, den er gull.

Gammel 31-10-15, 20:36   #7
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Vi har en electrolux som er HELT GRUSOM, men den har ikke bestikkskuff da, så det er kanskje ingen fare for at du kjøper en slik? Problemet er 3: den bråker, skuffene er SMÅ, og den er håpløs å stable i, særlig glass.

Vi har en Siemens på hytta, den er gull.

Det oppsummerer omtrent den vi har frå IKEA og - ubrukelige skuffer og håplaus til glass.

The glass is refillable.
Gammel 31-10-15, 20:41   #8
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Vi har Siemens og er fornøyd med den. Skal ha det neste gang også. Fås med og uten bestikkskuff.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-15, 20:49   #9
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Vi har Asko XL og er godt fornøyde med den.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-15, 22:19   #10
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg har jo høyrd veldig mykje positivt om Miele, sjølv om dei er dyre. Vi såg på ein som var nedsatt tom. i morgon, på Lefdal, så modell-nummer er veldig interessant.

Det står G 5575 SCVi XXL

Gammel 31-10-15, 22:30   #11
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Vi har en fra Gorenje, veldig fornøyd med den. Fin pris også, men vi kjøpte for tre år siden, så det kan ha endret seg.

Gammel 31-10-15, 22:40   #12
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Linken virker ikkje...

Prøver igjen.

Gammel 01-11-15, 11:09   #13
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det jeg savner på vår (som er en Asko uten bestikkskuff), er display som viser hvor lenge det er igjen til den er ferdig. Ellers er jeg godt fornøyd med den.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-15, 11:33   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en fra ikea. Den vil du ikke ha.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-15, 12:16   #15
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi har en fra ikea. Den vil du ikke ha.

Nei, vi er glade for at den vi har endelig er øydelagt nok til at vi kan kjøpe ny med god samvit.

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Det jeg savner på vår (som er en Asko uten bestikkskuff), er display som viser hvor lenge det er igjen til den er ferdig. Ellers er jeg godt fornøyd med den.

Ja! Takk! Det har eg sakna på den vi har og, men eg hadde gløymd det nå.

The glass is refillable.
Gammel 01-11-15, 12:50   #16
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ah, du ville ha bestikkskuff øverst, ja. Det har ikke vi, men vi har display som viser hvor lenge det er igjen, da.

Gammel 01-11-15, 13:39   #17
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Vi er kjempefornøyd med Siemens.
Den teite fra Electrolux viser også hvor mye tid det er igjen.

Gammel 01-11-15, 14:48   #18
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Den jeg lenker til viser hvor lenge det er igjen. Det er det jeg liker aller best, tror jeg, selv om jeg ikke hadde tenkt på at jeg ønsket meg det på forhånd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.