|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolute Beginner
|
![]() Hvilken varmepumpe skal vi kjøpe til kjelleren?Vi har innredet kjeller, og vil installere en varmepumpe der, både for å få beveget luften, og selvsagt med tanke på varmen. Badet har varmekabler, men utenom det er det 80-100 m2 som skal varmes opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken varmepumpe skal kjøpe til kjelleren?Jeg har en nabo som har varmepumpefirma. Min gamle (stod i huset da jeg kjøpte det) røk i fjor, firmaet som hadde det gikk konkurs og det gikk ikke an å få nye deler. Så jeg kjøpte ny av min nabo. Endte opp med en Toshiba som han varmt anbefalte.
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken varmepumpe skal kjøpe til kjelleren?Det skal gå an å ha to innedeler på en utedel. Aner ikke hva det betyr med tanke på effekt, men sjekk det opp. Høres jo bedre ut enn å ha to utedeler som både støyer og er skjemmende.
![]() |
#4 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvilken varmepumpe skal kjøpe til kjelleren?
Jeg ville gjerne kjøpt en skikkelig kraftig modell med to innedeler, men som sagt sier lommeboka nei til dette akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken varmepumpe skal vi kjøpe til kjelleren?Hvis det er ganske åpent mellom etasjene, så kan du berge med en innedel, om den plasseres riktig. Men det krever en god åpning mellom etasjene da.
![]() |
|
|