Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-15, 19:26   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?

Ja, overskriften sier vel det meste?

Vi vil ha en slik "stå-støvsuger" uten alt ledningsstyret.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-15, 19:32   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?

Da får du håpe at de har blitt vesentlig bedre de siste 10 årene! Vår funker bare til å ta støvet i trappa.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-15, 19:38   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

De har det. Både søsteren min og moren min har og er fornøyd, men deres er et par-tre år gamle og jeg lurer på hva som er bra nå.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-15, 19:42   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

I så fall henger jeg her inne og venter på svar sammen med deg!

Gammel 11-10-15, 20:57   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

http://www.tu.no/t2/2015/06/11/kan-d...tovsugeren-din

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-15, 00:04   #6
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sett en reklame for siste mote innen ståatøvsugere, og siste modell skal visst være like bra som en vanlig støvsuger. Jeg har bestemt at vi ønsker oss en sånn til jul Jeg TROR det var Bosch jeg så reklame for.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-15, 07:22   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har bosch move 20,4 V. Ikke verdt pengene. Den flytter bare rundt på støv og sand, men suger svært lite.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-15, 07:58   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ergo rapido fra electrolux. Den kan på ingen måte konkurrere med støvsugeren vår, men den tar støv ganske greit. Smuler på gulv føler jeg mest at bare blir kostet bakover. På teppe funker den og greit. Da vi fikk den ryddet jeg vekk støvbrett og støvkost. Det kom raskt frem igjen....

Gammel 12-10-15, 08:45   #9
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har nettopp kjøpt Ergorapido fra Electrolux etter at flere venner snakket varmt om den. Mannnen har prøvd den ut, og eneste kommentar var at den kun rakk å ta 3 rom før den døde. Jeg synes ikke det høres så verst ut.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-15, 13:24   #10
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Vi har også Ergorapido, men bruker den ikke til å støvsuge hele rom. Den brukes til å støvsuge langs kjøkkeninnredningen eller under bordet, der vi ellers ville brukt kost- og støvbrett. Bruker den mye. Men til allminnelig støvsuging i stua og i huset ellers, er det den vanlige støvsugeren som gjelder.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-15, 13:52   #11
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Vi har og ergorapido, og her brukes den også bare til støvet i trappa. Den lille delen suger litt bedre enn den store, men ikke noe å hoppe i taket for.

Vår er første generasjon, det kan jo ha skjedd ting siden da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-15, 18:47   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Ja, det er ergorapido vi også har. Den funka fint det første halvåret eller så, nå brukes den bare til å flytte smulene rundt.

Gammel 12-10-15, 18:51   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøpte ergorapido fra Electrolux nå i høst og er fornøyd. Brukes hovedsaklig i første etasjen, i gangen, til å få vekk det verste. Har en annen, vanlig støvsuger i tillegg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.