|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
trøtt
|
![]() Sv: Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?De har det. Både søsteren min og moren min har og er fornøyd, men deres er et par-tre år gamle og jeg lurer på hva som er bra nå.
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?Jeg har sett en reklame for siste mote innen ståatøvsugere, og siste modell skal visst være like bra som en vanlig støvsuger. Jeg har bestemt at vi ønsker oss en sånn til jul |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?Vi har bosch move 20,4 V. Ikke verdt pengene. Den flytter bare rundt på støv og sand, men suger svært lite.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?Vi har ergo rapido fra electrolux. Den kan på ingen måte konkurrere med støvsugeren vår, men den tar støv ganske greit. Smuler på gulv føler jeg mest at bare blir kostet bakover. På teppe funker den og greit. Da vi fikk den ryddet jeg vekk støvbrett og støvkost. Det kom raskt frem igjen....
![]() |
#9 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?Har nettopp kjøpt Ergorapido fra Electrolux etter at flere venner snakket varmt om den. Mannnen har prøvd den ut, og eneste kommentar var at den kun rakk å ta 3 rom før den døde. Jeg synes ikke det høres så verst ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?Vi har også Ergorapido, men bruker den ikke til å støvsuge hele rom. Den brukes til å støvsuge langs kjøkkeninnredningen eller under bordet, der vi ellers ville brukt kost- og støvbrett. Bruker den mye. Men til allminnelig støvsuging i stua og i huset ellers, er det den vanlige støvsugeren som gjelder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?Vi har og ergorapido, og her brukes den også bare til støvet i trappa. Den lille delen suger litt bedre enn den store, men ikke noe å hoppe i taket for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?Ja, det er ergorapido vi også har. Den funka fint det første halvåret eller så, nå brukes den bare til å flytte smulene rundt.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vil ha ny støvsuger, type trådløs, men hvilken?Kjøpte ergorapido fra Electrolux nå i høst og er fornøyd. Brukes hovedsaklig i første etasjen, i gangen, til å få vekk det verste. Har en annen, vanlig støvsuger i tillegg.
![]() |
|
|