Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjolehjelp - stor størrelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-15, 20:57   #1
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Kjolehjelp - stor størrelse

Jeg har så veldig lyst på en kjole. En jeg kan bruke hvis jeg bestemmer meg for å gå på julebord, og i jula. Jeg er ikke noe kjolemenneske! Føler meg mye mer vel med å gjemme meg litt i bukse og topp, men vet at i den rette kjolen kan også jeg føle meg fin. Noen som kan hjelpe?

Ca str 46 (+ heller enn -).
Forsåvidt timeglassformet, men med ridebukselår. Alt som er figurnært over rompa utgår. Store pupper. Relativt flat mage.

Mønsteret må ikke være for gøy på håret.

Gjerne noe jeg kan prøve fysisk - på Romerike eller i Oslo.

Har sett på alle på Zalando og Junarose uten egentlig å se noe jeg har lyst til å prøve.

Gammel 26-09-15, 21:11   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjolehjelp - stor størrelse

Coast har butikker flere steder i området, godt utvalg av størrelser og mange fasonger - flere av de kjolene jeg har prøvd der har vært med stretch i stoffet og gjør dem vennligsinnet ift pupper og lår og innsvinget midje

Også finner du noen flotte kjoler fra Igigi og flere hos Alexis Mote, som har butikk i Oslo og Moss.

Jeg vet flere i samme størrelse sånn ca som har funnet kjoler hos Manillusion også, i Oslo, men jeg har vært innom flere ganger og prøvd uten å finne noe som har passet overalt på én gang Jeg har hatt ca samme fasong/str som deg utfra beskrivelsen i en årrekke.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-15, 21:33   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du kan ikke prøve på forhånd men gode beskrivelser av kjolene og hvilke former de kler osv pluss rask levering: Igigi.com
Har ikke hørt om noen som har bommet der, ikke jeg, to av mine venninner og mamma iallfall.

Gammel 27-09-15, 21:06   #4
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Tusen takk - jeg har sett på igigi-kjolene før, og skal prøve dem. De ser utrolig lekre ut på modellene, iallfall...

Gammel 27-09-15, 21:12   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Monsoon? Ligger på Majorstua.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-15, 22:40   #6
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Tusen takk - jeg har sett på igigi-kjolene før, og skal prøve dem. De ser utrolig lekre ut på modellene, iallfall...

Alexis i Skippergt i Oslo har en del igigi-kjoler, så der kan du prøve.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.