|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Er alle sko billigere på Lille Vinkel på Norwegian Outlet?Har funnet sko på lille vinkel som jeg vil ha. Ser de har de på Norwegian Outlet butikken sin, men er de da rimeligere tror dere?
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er alle sko billigere på Lille Vinkel på Norwegian Outlet?Ja, det vil jeg tro. Vi har vært der i dag og alle de tingene vi så på var i hvert fall rimeligere. Ring og spør! Det var mange gode tilbud, bl.a. 2 Gant herregensere for 400 kr og mannen kjøpte Moods ytterjakke til 500 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Er alle sko billigere på Lille Vinkel på Norwegian Outlet?Jeg syns ikke prisene på Norwegian outlet forsvarer kjøreturen, endel ting var tilogmed dyrere enn det nærmeste senteret.
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Er alle sko billigere på Lille Vinkel på Norwegian Outlet?Sko i samme kjede bør da definivt være billigere på Norwegian Outlet. De skryter av at alt er minst 30% billigere der. Det er litt rart det ikke står noe om pris på siden til Lille Vinkel når du kan se om de har den inne.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er alle sko billigere på Lille Vinkel på Norwegian Outlet?Nei, om det ikke står noe annet tror jeg det er samme pris som oppgis på nett. De har ho en outletseksjon der også. Dvs, da vil jeg tro den er nedsatt i de andre filialene også.
![]() |
|
|