Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Størrelser på El Naturalista

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-07, 10:15   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Størrelser på El Naturalista

Vet noen av dere hvordan El Naturalista-sko er i størrelsene?

Jeg bruker mellom 39.5- 40 til vanlig og har hørt at disse skoene er litt små i størrelsen. Jeg synes det virker mye å gå opp til 41. Har noen disse skoene og vet dere hvordan de er i størrelsen?
Er de brede eller smale?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 07:13   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Størrelser på El Naturalista

Det lurer jeg også på. Også lurer jeg på hvorfor du spør, har du funnet en nettbutikk?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 07:33   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke hva El Naturalista er..
Og skal ikke SI hva jeg TENKTE det hvar

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 09:00   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det varierer litt fra modell til modell - er det noen bestemt modell du tenker på? Sjøl har jeg to par. Vanligvis ligger jeg mellom 36 og 37 i sko, og el Naturalista-skoene er i hhv. 36 og 37. Det sistnevnte paret kjøpte jeg da jeg var ca. 6 måneder gravid i fjor sommer. Da hadde jeg nok litt vann i beina, for de er for brede til meg nå selv om jeg har såler i dem. På lengden ble 36 akkurat for kort. Det er denne modellen, bare i lysegrønt:

Det andre paret mitt er i 36, men også de er en ørliten smule korte. De er imidlertid ikke brede - passer helt fint til mine nokså gjennomsnittlig brede føtter. Her er de:

Gammel 22-06-07, 13:56   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Det lurer jeg også på. Også lurer jeg på hvorfor du spør, har du funnet en nettbutikk?

Jeg så et par på www.sierratradingpost.com i går som jeg likte veldig godt. De har faktisk bare en modell av dette merket der.

Jeg endte opp med å bestille andre sko. Det stod at de var små i størrelsene, men det er sannelig ikke godt å vite hvordan man skal beregne når man bestiller på nett.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-07, 14:15   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg endte opp med å bestille andre sko. Det stod at de var små i størrelsene, men det er sannelig ikke godt å vite hvordan man skal beregne når man bestiller på nett.

Nei, det kan være litt vanskelig. Jeg er for øvrig ikke enig i at de er små i størrelsen, selv om det som sagt tydeligvis varierer. Jeg havner nesten alltid mellom 36 og 37 et sted, så jeg vil si de er vanlige i størrelsen.

Ja ja, nå har du vel slått det fra deg uansett.

Gammel 22-06-07, 14:26   #7
miamo
ai ai boff

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Asker
miamo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg vil også påstå at de er "normale" i størrelsen, ikke spesielt smale. Bruker 39.5/40 til vanlig, alle mine El Naturalista-sko er i 40.

(Jeg har også de oransje i lysegrønt, Elinblu! )
m.

Gammel 25-06-07, 13:34   #8
mimmo
Passiv

Standard

Har hatt 2 par og de var veldig veldig veldig klamme

Ellers normale i str

Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 10:52   #9
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg prøvde ett par på lørdag, og synes de igrunn var helt normale i str.

Men disse synes jeg var myyye finere. I rødt. Hmmmmm....

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.