|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Bikinisesongen 2015Det er sommer, eller - det nærmer seg, i alle fall noen steder i landet. Uansett er det snart ferietid for mange av oss. Vi trenger en bikini-tråd.
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Bikinisesongen 2015Jeg synes det er ganske mye fint der ute! Liker helsvart og helhvitt, ellers er det jo fint med sterke farger. Mønster er jeg litt mer skeptisk til.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bikinisesongen 2015Jeg trenger en som er kompatibel med en voksende mage.
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Bikinisesongen 2015Jeg liker også enkle, klassiske modeller, rene farger. Det er mye "kjerring" der ute, og for meg med store pupper så utgår f.eks alle bikinier med frysjer og frynser og _hva har du_ med høye kneløft. Bandeau er heller ikke fint.
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bikinisesongen 2015Jeg kjøpte meg nylig denne, og synes den satt fint
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Bikinisesongen 2015
![]() |
#9 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Bikinisesongen 2015Jeg har kjøpt denne. Buksa kan brettes opp. Det er veldig god støtte i overdelen noe jeg trenger. jeg skulle gjerne hatt en god badedrakt eller tankini, men det er ikke nok støtte i de jeg har funnet.
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Bikinisesongen 2015Jeg bruker ikke bikini. I fjor kjøpte jeg badeskjørt, og i år har jeg funnet en helt tynn, mintgrønn/turkis løpeshorts fra HM med "badeshortsnetting" som for. Den blir årets "strandantrekk" sammen med en matchende bikinioverdel (for tiden kr 79) fra Cubus.
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
Jeg hadde en lignende ifjor, fra Cubus. Den var ikke så dum den! Trusa jeg brukte var sånn oppbrett-ting den også, som jeg liker:
![]() |
#12 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Bikinisesongen 2015Jeg har skaffet meg hele to sett fra Seafolly kjøpt på Steen&Strøm og www.stylepit.no. De sitter skikkelig og kan brukes i lek med barna både i vann og på land.
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: Bikinisesongen 2015Det håpløse med bikinitoppene fra Cubus er lukkinga, da. Det er en pinne med krok som skal inn i en ørliten liten stoffkanal, og det er nesten helt umulig å få den både av og på.
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
Hvis du har store pupper, så anbefaler jeg Bravissimo.com. Der har jeg alltid klart å finne noe som sitter nogenlunde pent selv på meg, og jeg er stor. De har også slike brettebukser, som jeg synes sitter godt. De strammer heller ikke på toppen slik at det blir et søkk inn (nå aner jeg ikke om det er noen problemstilling du trenger å forholde deg til).
![]() |
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: Bikinisesongen 2015Jeg har akkurat kjøpt denne:
![]() |
#17 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bikinisesongen 2015Jeg har kjøpt en blå på Change. Kjedelig utforming, men den satt absolutt best på av alle jeg har prøvd i år, så da ble valget lett likevel. Passform er viktigere enn farge når kroppen ikke akkurat er 22 år lenger ...
![]() |
#19 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bikinisesongen 2015Eg manna meg opp og gikk inn i ein butikk i Frankrike og blei møtt av ei skjønn dame med min egen size. Ho leita fram verdens fineste bikini i blått og kvitt. Den satt perfekt og var så fin at eg også kjøpte den samme i brunt og kvitt. Den hadde tre franske X`ar foran L`en
![]() |
![]() |
#20 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Det var modig gjort! Jeg syns slike bikinibutikker er verdens skumleste, og ser nøye an hvem som jobber der før jeg våger meg inn. Vi har en sånn Change butikk på det lokale senteret og denne butikkdamen syns at det er hennes naturlige rett å nesten dra forhenget til side for å se - og slikt får jeg skikkelig skrekk av |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|