Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikinisesongen 2015

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-15, 22:06   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Bikinisesongen 2015

Det er sommer, eller - det nærmer seg, i alle fall noen steder i landet. Uansett er det snart ferietid for mange av oss. Vi trenger en bikini-tråd.

Jeg skal utenlands og trenger ny bikini, helst to. I mitt tilfelle må den/de være kompatibel med en formfull kropp, i hovedsak bære fhv. tunge bryst.

Hva er hipt, kult og trendy i år da tro? Noen som har sett noe fint?

Gammel 22-06-15, 22:13   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikinisesongen 2015

Jeg synes det er ganske mye fint der ute! Liker helsvart og helhvitt, ellers er det jo fint med sterke farger. Mønster er jeg litt mer skeptisk til.

Jeg har jo knøttepupper og har kjøpt bikini og badedrakt fra Jenny Skavlan for Porto Brazil.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-15, 22:31   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger en som er kompatibel med en voksende mage.

Jeg tror jeg trenger en ny, selv om jeg ikke blir diger i sommer, jeg er jo bre 12 uker nå, så jeg er.. 18 når sommerferien min er over. Jeg bare kommer ikke inn i buksene mine lenger, og det aner meg at bikinien ikke passer.

Gammel 23-06-15, 10:48   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker også enkle, klassiske modeller, rene farger. Det er mye "kjerring" der ute, og for meg med store pupper så utgår f.eks alle bikinier med frysjer og frynser og _hva har du_ med høye kneløft. Bandeau er heller ikke fint.

Gammel 23-06-15, 11:02   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

i år er det i alle fall en del fine bikinitruser ser jeg. Ikke bare slike itzy-bitzy bittesmå.

Gammel 23-06-15, 11:07   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte meg nylig denne, og synes den satt fint
Jeg føler jo meg uansett ikke vel/fin i bikini. Men men. Forøvrig ser det ikke ut til å bli så mye bruk for den heller

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 11:08   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker denne type truser.

Gammel 23-06-15, 11:33   #8
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

sier jeg bare ... Føler meg ikke vel i bikini. Kanskje det hadde hjulpet om jeg fant en skikkelig fin en?

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 11:37   #9
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne. Buksa kan brettes opp. Det er veldig god støtte i overdelen noe jeg trenger. jeg skulle gjerne hatt en god badedrakt eller tankini, men det er ikke nok støtte i de jeg har funnet.

Gammel 23-06-15, 11:52   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker ikke bikini. I fjor kjøpte jeg badeskjørt, og i år har jeg funnet en helt tynn, mintgrønn/turkis løpeshorts fra HM med "badeshortsnetting" som for. Den blir årets "strandantrekk" sammen med en matchende bikinioverdel (for tiden kr 79) fra Cubus.

Det er push-up-BH, da. Jeg har en litt annen og noe "lettere" utforming enn HI oventil.

Gammel 23-06-15, 12:06   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg bruker ikke bikini. I fjor kjøpte jeg badeskjørt, og i år har jeg funnet en helt tynn, mintgrønn/turkis løpeshorts fra HM med "badeshortsnetting" som for. Den blir årets "strandantrekk" sammen med en matchende bikinioverdel (for tiden kr 79) fra Cubus.

Det er push-up-BH, da. Jeg har en litt annen og noe "lettere" utforming enn HI oventil.

Jeg hadde en lignende ifjor, fra Cubus. Den var ikke så dum den! Trusa jeg brukte var sånn oppbrett-ting den også, som jeg liker:

Noe sånt:

Type sånn topp tror jeg:

Gammel 23-06-15, 12:07   #12
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har skaffet meg hele to sett fra Seafolly kjøpt på Steen&Strøm og www.stylepit.no. De sitter skikkelig og kan brukes i lek med barna både i vann og på land.

Jeg kjøpte truse fra Panos Emporio hos www.timarco.no, men den vatterte overdelen gikk i retur. Jeg mangler nå en blå halterneck overdel uten vatt.
Timarco har mye mix og match til fin pris.

Gammel 23-06-15, 12:08   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det håpløse med bikinitoppene fra Cubus er lukkinga, da. Det er en pinne med krok som skal inn i en ørliten liten stoffkanal, og det er nesten helt umulig å få den både av og på.

(For øvrig er det helt uvanlig at jeg kjøper "bikini" to år på rad. Den forrige hadde jeg i 8 år. De blir ikke akkurat utslitt, gitt, men morkner jo litt til slutt.)

Gammel 23-06-15, 13:59   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg liker også enkle, klassiske modeller, rene farger. Det er mye "kjerring" der ute, og for meg med store pupper så utgår f.eks alle bikinier med frysjer og frynser og _hva har du_ med høye kneløft.

Hvis du har store pupper, så anbefaler jeg Bravissimo.com. Der har jeg alltid klart å finne noe som sitter nogenlunde pent selv på meg, og jeg er stor. De har også slike brettebukser, som jeg synes sitter godt. De strammer heller ikke på toppen slik at det blir et søkk inn (nå aner jeg ikke om det er noen problemstilling du trenger å forholde deg til).

Gammel 23-06-15, 14:08   #15
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat kjøpt denne:

Holdt på å gå krampegråtende ut av butikken da de bare hadde grusomme design i min størrelse, alle fra godt over tusenlappen stykket. Helt til hun fant fram denne som jeg synes var fin. Det var bare 5 timer til flyet skulle gå, og kjedebutikk-bikini er så uaktuelt som det kan få blitt. Det hører med til historien at Costa del Sol ikke hadde særlig Sol å by på så bikinien fikk knapt lufta seg.

Gammel 23-06-15, 14:10   #16
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte den du hadde kjøpt veldig godt, Nessie. Samme type bukse som jeg har på min bikini.

Gammel 23-06-15, 15:24   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt en blå på Change. Kjedelig utforming, men den satt absolutt best på av alle jeg har prøvd i år, så da ble valget lett likevel. Passform er viktigere enn farge når kroppen ikke akkurat er 22 år lenger ...

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 15:26   #18
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne overdelen.

Og denne trusa.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-15, 15:28   #19
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg manna meg opp og gikk inn i ein butikk i Frankrike og blei møtt av ei skjønn dame med min egen size. Ho leita fram verdens fineste bikini i blått og kvitt. Den satt perfekt og var så fin at eg også kjøpte den samme i brunt og kvitt. Den hadde tre franske X`ar foran L`en Skal finne merket når eg kjem heim.

Gammel 23-06-15, 15:34   #20
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg manna meg opp og gikk inn i ein butikk i Frankrike og blei møtt av ei skjønn dame med min egen size. Ho leita fram verdens fineste bikini i blått og kvitt. Den satt perfekt og var så fin at eg også kjøpte den samme i brunt og kvitt. Den hadde tre franske X`ar foran L`en Skal finne merket når eg kjem heim.

Det var modig gjort! Jeg syns slike bikinibutikker er verdens skumleste, og ser nøye an hvem som jobber der før jeg våger meg inn. Vi har en sånn Change butikk på det lokale senteret og denne butikkdamen syns at det er hennes naturlige rett å nesten dra forhenget til side for å se - og slikt får jeg skikkelig skrekk av

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.