|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva kan jeg bestille til frokostblanding på iHerb?Her i huset går det enorme mengder frokostblanding. Jeg lager som regel en fra Trines matblogg, tripler den, og den er borte på under en uke. Standard innhold er havregryn, diverse frø, nøtter, eplejuice, honning og brunt sukker. Ellers fyller jeg på med det jeg har, og blander i kokos og rosiner etter steking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg bestille til frokostblanding på iHerb?Hemp frø smaker godt i musli |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Hva kan jeg bestille til frokostblanding på iHerb?Ja, det hadde jeg en gang! Det var jo knallgodt! Takk for tipset. Er det forresten spesielle merker som er å anbefale, eller går man for mengde per krone? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva kan jeg bestille til frokostblanding på iHerb?Du kan bestille for 46$ inkludert porto, lik 350,-. Men det er tre ulike fraktalternativ, jeg bruker det billigste, men selv billigste alternativ blir dyrt når volumet blir større.
![]() |
#5 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Hva kan jeg bestille til frokostblanding på iHerb?Jeg tenkte på ingredienser, ja. Havregryn er relativt rimelig på Rema. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hva kan jeg bestille til frokostblanding på iHerb?Hva med gojibær? De smaker godt synes jeg og Earth Cycle sine på iherb er myke og gode.
![]() |
#7 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Hva kan jeg bestille til frokostblanding på iHerb?Det kan sikkert bli godt, ja! Takk for tips - bare kom med flere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva kan jeg bestille til frokostblanding på iHerb?Hei, har du funnet noe godt?
![]() |
#9 |
Det er bare en fase
![]() Sv: Hva kan jeg bestille til frokostblanding på iHerb?Pakken kom i går, så jeg har ikke rukket å lage ny batch. Bestilte hempfrø, det vet jeg er godt. Skal også forsøke rå sjokoladenibs, litt usikker på om det blir for ram smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|