Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva kan jeg bestille til frokostblanding på iHerb?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-15, 11:30   #1
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hva kan jeg bestille til frokostblanding på iHerb?

Her i huset går det enorme mengder frokostblanding. Jeg lager som regel en fra Trines matblogg, tripler den, og den er borte på under en uke. Standard innhold er havregryn, diverse frø, nøtter, eplejuice, honning og brunt sukker. Ellers fyller jeg på med det jeg har, og blander i kokos og rosiner etter steking.

Noen ganger har jeg hatt chiafrø i, men det er jo helt hinsides dyrt på helsekosten her. Det er det sikkert gode grunner til, altså, men jeg tenkte jeg kunne prøve å bestille på nett for å få med flere kjekke ting. Mulberry, er det noe for eksempel? Jeg har forsøkt meg på tranebær et par ganger, men barna vil ikke se dem og peller dem fint ut. Hva med cacao nibs for søndagsfrokosten?

(Hvor mye kan jeg forresten bestille for?)

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 11:31   #2
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kan jeg bestille til frokostblanding på iHerb?

Hemp frø smaker godt i musli

Du kan bestille for inntil 350kr inkludert fratkt

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-15, 11:34   #3
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Ja, det hadde jeg en gang! Det var jo knallgodt! Takk for tipset. Er det forresten spesielle merker som er å anbefale, eller går man for mengde per krone?

Gammel 26-05-15, 11:35   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Du kan bestille for 46$ inkludert porto, lik 350,-. Men det er tre ulike fraktalternativ, jeg bruker det billigste, men selv billigste alternativ blir dyrt når volumet blir større.

Jeg hadde ikke bestilt hele blandinger, men ingredienser som frø.

Gammel 26-05-15, 11:42   #5
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Standard

Jeg tenkte på ingredienser, ja. Havregryn er relativt rimelig på Rema.

Gammel 26-05-15, 11:51   #6
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Hva med gojibær? De smaker godt synes jeg og Earth Cycle sine på iherb er myke og gode.

Gammel 26-05-15, 15:32   #7
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Standard

Det kan sikkert bli godt, ja! Takk for tips - bare kom med flere!

Gammel 13-06-15, 18:40   #8
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Hei, har du funnet noe godt?

Jeg tror jeg vil ha hvetekli, wheat germ på iHerb. Men røstet eller rå? Og hemp skal testes.
Eller, hvetekli er kruskakli og kjøpes helst på hjørnet?

Gammel 13-06-15, 20:32   #9
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Standard

Pakken kom i går, så jeg har ikke rukket å lage ny batch. Bestilte hempfrø, det vet jeg er godt. Skal også forsøke rå sjokoladenibs, litt usikker på om det blir for ram smak.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.